Ei nukuta yhtikäs vielä. Kuunmöllökin porottaa niin ettei uni tuu kai koko yönä.Mistä vetoa, et suurin osa teistä on mennyt nukkumaan klo 23 mennessä. Vaikka on lauantai . Sillon muinoin kun vietin tässä ketjussa kaiket päivät, niin täällä oli porukkaa yön pikkutunneille saakka! Ja muutenkin enemmän porukkaa.
Ehkä ne muut on hankkineet elämän? Veikkaisin.Mistä vetoa, et suurin osa teistä on mennyt nukkumaan klo 23 mennessä. Vaikka on lauantai . Sillon muinoin kun vietin tässä ketjussa kaiket päivät, niin täällä oli porukkaa yön pikkutunneille saakka! Ja muutenkin enemmän porukkaa.
Niin mäkin oon, siks en roiku täällä enää joka päivä . No okei, roikun jossain muualla. Ei mulla mitään elämää ole.Ehkä ne muut on hankkineet elämän? Veikkaisin.
samaa mietin kun katoin ikkunasta äsken että tää yö taitaakin mennä valvoessa nytEi nukuta yhtikäs vielä. Kuunmöllökin porottaa niin ettei uni tuu kai koko yönä.
Nääh,ei nyt niin aikasin voi mennä nukkumaanMistä vetoa, et suurin osa teistä on mennyt nukkumaan klo 23 mennessä. Vaikka on lauantai . Sillon muinoin kun vietin tässä ketjussa kaiket päivät, niin täällä oli porukkaa yön pikkutunneille saakka! Ja muutenkin enemmän porukkaa.
Munassa roikut?Niin mäkin oon, siks en roiku täällä enää joka päivä . No okei, roikun jossain muualla. Ei mulla mitään elämää ole.
En mä siinäkään. Sohvalla vaan sammaloidun päivästä toiseen. Oon tällänen nolife!Munassa roikut?
oisit vielä tehnyt sen näin: Tämä tässä on v-i-d-e-o ------->Videolinkki<--------Tako perkele, eikö tägejä tarvi enää!
jo nyt on tekniikka kehittynyt, ihan vanhaa hirvittää!oisit vielä tehnyt sen näin: Tämä tässä on v-i-d-e-o ------->Videolinkki<--------
ja mulle ei ole tullut taysista kutsua lääkärintarkistukseen vaikka olen sitä ootellut kohta kuukauden ja sen piti tulla jo viime kuussa...täytyy ens viikolla soittaa ja pyytää laittamaan se aika jos posti on häröillyt koko jutun jotenkiAi ni mulle tuli eilen aiheeton lääkärilasku,missä oli päiväys 24.2.
Onneksi sai selvitettyä ja mitätöityä laskun,on kuulema järjestelmä muuttunut ja on lähetetty aiheetomia laskuja asiakkaille.Saa nähdä kuinka moni on saanu & maksanut aihettoman laskun.
Höh,toivottavasti aika tulee pian. Ärsyttävää jos posti on hukannut kutsun.ja mulle ei ole tullut taysista kutsua lääkärintarkistukseen vaikka olen sitä ootellut kohta kuukauden ja sen piti tulla jo viime kuussa...täytyy ens viikolla soittaa ja pyytää laittamaan se aika jos posti on häröillyt koko jutun jotenki