The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Se divetymonoksidi? Alan epäillä, ettet oikeesti oo yhtään perillä ravitsemis- ja terveysasioista tai lisäaineista, kun et taida tietää divetymonoksidin haitoista mitään!
Enkä viitti edes googlata, kun se google tietää vaan sen, mistä sille tietyt osakkeenomistajat maksavat - etkö tiennyt?

No, Helekutista muut ei välttämättä tiedä mitään. Voin osoittaa yhden kohdan - vaikka ihan yhtä hyvin voisin nostaa parikymmentä muuta esimerkkiä, mut onhan hän varmasti jossakin, kun oli silloinkin:whistle:o_O

Ajatella, että olen siinä asemassa, ettei mun todellakaan tarvitse tietää mitään, ei muistaa mitään, kunhan vaan saan aikani jotenkin kulumaan lauantai-iltana:ROFLMAO::LOL::alien::D;)
 
Iltaa...juttuja kuultu ja joidenkin palstalaisten takia lähdetty meneen? Hmm että mä vihaan tuollasta vihjailemista..kysykää suoraan privana ihan asianosaisilta itseltään, aikuisia kun kaikki täällä ollaan..eikä kukaan kai ole toiselleen mitään pahaa tehnyt. Tuo ei ole mitään kivaa jekkuilua vaan julmaa ja narsistisen henkistä väkivaltaa.

Jos minusta on juoruiltu niin ihan vapaasti voi laittaa yvtä ja kysyä mikä pitää paikkansa ja mikä ei...jos olen loukannut jotakuta niin ihan vapaasti voi edelleen laittaa yvtä ja kertoa niin pyydän anteeksi...jos taas jotakuta loukkaa se että elän ja hengitän niin olen pahoillani, en voi asialle mitään.

Mä en ymmärrä miten joku juoru voi saada ihmiset niin mykäksi ja toimintakyvyttömäksi ettei asiasta uskalleta keskustella kuin aikuiset ihmiset? Miksi antaa pahanpuhujille sellaset voimat että menee koko ilmapiiri ihan persiilleen?(n):unsure:
Ainoa asia mitä täällä kaipaan ihan hitoksen paljon on se kepeän leppeä ja hölmön hassu ilmapiiri mikä täällä vallitsi vielä joitakin kuukausia sitten...:( Helevetin ikävä kaikkia niitä höpsöjä juttuja mistä täällä keskusteltiin ja höpöteltiin monet kerrat..nykyään ei kukaan uskalla kunnolla sanoa päivää kun alkaa miettimään kuka taustalla oottaa sopivaa hetkeä iskeä jollain v-mäisellä kommentilla.
Pahamieli ja ikävä niin montaa ketjulaista

Ugh..olen puhunut:mad::(
 
Enkä viitti edes googlata, kun se google tietää vaan sen, mistä sille tietyt osakkeenomistajat maksavat - etkö tiennyt?

No, Helekutista muut ei välttämättä tiedä mitään. Voin osoittaa yhden kohdan - vaikka ihan yhtä hyvin voisin nostaa parikymmentä muuta esimerkkiä, mut onhan hän varmasti jossakin, kun oli silloinkin:whistle:o_O

Ajatella, että olen siinä asemassa, ettei mun todellakaan tarvitse tietää mitään, ei muistaa mitään, kunhan vaan saan aikani jotenkin kulumaan lauantai-iltana:ROFLMAO::LOL::alien::D;)
Mä en voi ymmärtää, miyen sä voit paasata karboksyylihapoista ja E-koodeista, samalla kun jätät ton kaikkein pahimman pirun, eli divetymonoksidin, ihan huomioimatta. Ei sun oo mitään järkeä ees vältellä noita muita asioita, kun divetymonoksidi on moninkertaisesti haitallisempaa kuin noi aineet edes yhdessä! Se on tieteellisesti todistettu fakta, että divetymonoksidi tappaa tuhansittain ihmisiä, ehkä jopa päivittäin!!!
 
vierailija
Mä en voi ymmärtää, miyen sä voit paasata karboksyylihapoista ja E-koodeista, samalla kun jätät ton kaikkein pahimman pirun, eli divetymonoksidin, ihan huomioimatta. Ei sun oo mitään järkeä ees vältellä noita muita asioita, kun divetymonoksidi on moninkertaisesti haitallisempaa kuin noi aineet edes yhdessä! Se on tieteellisesti todistettu fakta, että divetymonoksidi tappaa tuhansittain ihmisiä, ehkä jopa päivittäin!!!
Don't feed the troll.
 
vierailija
Ois mielenkiintoinen pesti. Mä tykkäisin.

Mutta sivuilta löytyi myös iva uunissa yön yli haudutettu ruis-puolukka-puuro-ohje. Mulla on puolukat jo sulamssa. *nopsa*
Ehkä raaskisit sitten ostaa perheelle uudet untuvapeitotkin?
---tai enhän tiedä, onko teillä sellaiset ennestään eikä tarvi kertoa.

Nykyään teen marjapuurot luomuspelt- mannaan ja lisään siihen mantelijauhoa loppuvaiheessa. Helppo kauhanväännössä(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä