The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai ni mulle tuli eilen aiheeton lääkärilasku,missä oli päiväys 24.2.
Onneksi sai selvitettyä ja mitätöityä laskun,on kuulema järjestelmä muuttunut ja on lähetetty aiheetomia laskuja asiakkaille.Saa nähdä kuinka moni on saanu & maksanut aihettoman laskun.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Ai ni mulle tuli eilen aiheeton lääkärilasku,missä oli päiväys 24.2.
Onneksi sai selvitettyä ja mitätöityä laskun,on kuulema järjestelmä muuttunut ja on lähetetty aiheetomia laskuja asiakkaille.Saa nähdä kuinka moni on saanu & maksanut aihettoman laskun.
ja mulle ei ole tullut taysista kutsua lääkärintarkistukseen vaikka olen sitä ootellut kohta kuukauden ja sen piti tulla jo viime kuussa...täytyy ens viikolla soittaa ja pyytää laittamaan se aika jos posti on häröillyt koko jutun jotenki:cautious:
 
ja mulle ei ole tullut taysista kutsua lääkärintarkistukseen vaikka olen sitä ootellut kohta kuukauden ja sen piti tulla jo viime kuussa...täytyy ens viikolla soittaa ja pyytää laittamaan se aika jos posti on häröillyt koko jutun jotenki:cautious:
Höh,toivottavasti aika tulee pian. Ärsyttävää jos posti on hukannut kutsun.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En siis ollu ees käynny silloin lääkärissä ollenkkaan,kyseisenä päivänä oli kai silmälääkäri kirjoittanut lausunnon silmänpohjakuvauksesta. :D:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä