Voiiii, kyllä noissa maisemissa sielu lepää..kaunista...ja maistuu se piparminttuteePiparminttutee on ihanaa janojuomaa, eikä haittaa, vaikka ensin tarjoaa kuumana ja loput jäähtyneenä. Mun piparminttu on chokomint tai jotain sellaista, tuolla:
Voiiii, kyllä noissa maisemissa sielu lepää..kaunista...ja maistuu se piparminttuteePiparminttutee on ihanaa janojuomaa, eikä haittaa, vaikka ensin tarjoaa kuumana ja loput jäähtyneenä. Mun piparminttu on chokomint tai jotain sellaista, tuolla:
Juu---ja kuutamo valaisee usein viikonkin oikein hyvin, vanha kasettisoitin soittaa loistavasti ikivanhat kasetit, mitä olen säästänytVoiiii, kyllä noissa maisemissa sielu lepää..kaunista...ja maistuu se piparminttutee
Iltaa toffolaan*huikkaa keittiöstäää..ja toivoo useamman käsiparin *Iltaa
Minä haluan uuden käden. Rasitusvamma äityi taas, joten siivoillut olen ja pessyt pyykkiä hiljakseen. Huomisellekin jäi hommia. Mies on onneksi hoitanut keittiön.Iltaa toffolaan*huikkaa keittiöstäää..ja toivoo useamman käsiparin *
Voi ei, tosi kurjaa..*puhaltaa ja halaa*...nyt on vain oltava hissuksiin...älä liian kauan kuitenkaan vaivaa katso jos äityy vielä tuosta temppuilemaan, vaan käyt näytillä.Minä haluan uuden käden. Rasitusvamma äityi taas, joten siivoillut olen ja pessyt pyykkiä hiljakseen. Huomisellekin jäi hommia. Mies on onneksi hoitanut keittiön.
Mikäs touhu ja tohina Kattisen kyökissä on päällä?
putkassaMissä on Softy, Majuri, Epek...??
niih,ei voi kohta laulaa lastenlauluja ilman hmm kyseenalaisia mielikuvia"Missä on peukalo,
Missä on peukalo?
Täällähän minä!
Täällähän minä!"
Kyllä täällä nämä lastenlaulut pilaantuu yksi toisensa jälkeen
Höh,halausMinä haluan uuden käden. Rasitusvamma äityi taas, joten siivoillut olen ja pessyt pyykkiä hiljakseen. Huomisellekin jäi hommia. Mies on onneksi hoitanut keittiön.
Mikäs touhu ja tohina Kattisen kyökissä on päällä?
Lähtivät pois kun kuulivat juttuja eräistä palstalaisista...Missä on Softy, Majuri, Epek...??
Onnellisen näköinen pari
Onnellisen näköinen pari
Ai ni!
@Äkäinen Hra Majuri - kuulepas, tommoset työpajat tekevät kans noita pihahommia ja paljon edukkaammin kuin puutarhuri. Kannattaa kysyä sieltä tekijät paikalle, ovat kyllä osaavia ...ennen kuin menet itse sinne rasittamaan ja urheilemaan omaa terveyttäs riskeeraamalla...
Niimpä taijan miekinKäväsen noutamassa kupposen kaffetta
Toi on kuules tekosyy, viikossa on muitakin päiviäEi ne tee sunnuntaisin
Toi on kuules tekosyy, viikossa on muitakin päiviä
On se osattava vaan astella sitä omaa terveyttä ja pistää se ykköseksi kaiken kokemasi jälkeen, sanoipa ja olipa isäukkos mitä mieltä tahansa. Kohtuutonta on tuommoinen juoksuttaminen häneltä, mielestäni...seurakaveri voit toki olla mutta et vielä mikään raskaan työn raataja!
Kunnollista kermakakkua joskus? Kakun voi tehdä mantelijauhoon ja makeutukseen riittää luomuhunaja ja banaanisose:Mä poistun keittiöön loihtimaan Jotain ennen kuin nuo ovat mua laittamassa lautasilleen..