Juuuuh. Mulla on neljä isoa moista vielä jäljellä.Vanhat amalgaami paikat prkl.
Oikeasti?Mitä te jostain paikoista valitatte, multa lähti sormi joku aika sitten.
Mulla on melkein suu täynnä.Juuuuh. Mulla on neljä isoa moista vielä jäljellä.
Jep, tynkä jäi. Eli 9 ja puoli nyt.Oikeasti?
*puhaltaa*
IikMitä te paikoista valitatte, multa lähti sormi joku aika sitten.
Ne lidlin veitset oN hyviä (liian). Krut joskus epäili.
Jestas! Kaikki kunnossa nyt? *puhaltaa varovasti*Mitä te paikoista valitatte, multa lähti sormi joku aika sitten.
Hirveetä? Minne se lähti?? Siis mitä tapahtui??Mitä te paikoista valitatte, multa lähti sormi joku aika sitten.
Kyllä hammaskipu on kamalampaa kun sormen pilkkominen. Voin rehellisesti sanoa että ei ole edes särkenyt yhtään.Iik
Mun pitää kestää ensi viikon perjantaihin. Silloin voin mennä päivystykseen kun en ole töissä.
Ainakin vielä paranee normaalisti, mutta tarkkana saa olla ettei pääse tulehtumaan. kiitos mussuli.Jestas! Kaikki kunnossa nyt? *puhaltaa varovasti*
Olin tekemässä kalakeittoa, aloitin sipulin pilkkomisella. Oli liian hyvä veitsi niin innostuin ja vauhdin hurma tempaisi mukaan ja sormesta pään irti.Hirveetä? Minne se lähti?? Siis mitä tapahtui??
..eläkä töksi sitä tynkääs nyt mihinkään..voi sua pikkusta sählää*paijaa*Ainakin vielä paranee normaalisti, mutta tarkkana saa olla ettei pääse tulehtumaan. kiitos mussuli.
Olet elävä todiste siitä miten hengenvaarallista kalakeitto voi ollaOlin tekemässä kalakeittoa, aloitin sipulin pilkkomisella. Oli liian hyvä veitsi niin innostuin ja vauhdin hurma tempaisi mukaan ja sormesta pään irti.
Olkaa varovaisia keramiikkaveitsien(?) kanssa, älkääkä vaan antako lasten käteen.
Toisaalta kalakeitto on hemmetin hyvää ja sinänsä minkä tahansa riskin arvoista.Olet elävä todiste siitä miten hengenvaarallista kalakeitto voi olla
Voimia ja parantumista!
Ei nyt ihan täysin omaan makuuni, mutta aika helposti tuo videon jaksoi loppuun katsoa... vähän piti jopa kelata kahdestiVähän silmänruokaa