...mutta tuon tilanteen etenemisenkö voi jotenkin pysäyttää? Vai?Ei se ainakaan tästä enää parane.
Toivottavasti!
...mutta tuon tilanteen etenemisenkö voi jotenkin pysäyttää? Vai?Ei se ainakaan tästä enää parane.
Tuo tuli mullakin mieleen että kylläpä nousis niskavillat äkkiä pystyyn jos joku erehtyis kaataa juomaansa mun nahkanilkkureihin...
KuiSe olis niinku hiihtis ohi. Ja kaikki suunnitelmat meni uusiks
entä jos sinne pissii?
Sattui pieni haaveri. Ei siitä sen enemmälti.
No, mitäs kummaa?*halaaruttaan*Se olis niinku hiihtis ohi. Ja kaikki suunnitelmat meni uusiks
*ufopääkkönen*entä jos sinne pissii?
Multa lähti vastaus ennen kuin tuon huomasin...oi voi, toipumisia ja tokeentumisia ja...uusia suunnitelmia kohtiSattui pieni haaveri. Ei siitä sen enemmälti.
Toivotaan ettei mitään vakavaa.Sattui pieni haaveri. Ei siitä sen enemmälti.
Isoppojat on kertoneet, että naisesta pääsee eroon juomalla.*ufopääkkönen*
...no nousis ne niskavillat pystyyn mutta nousis myös joikaamisen tasokin...
..ja vois olla että Jonkun Pissiäisen joku muu ei sitten vähään aikaan nousis...
Hyi yöks sentään
Isoppojat on kertoneet, että naisesta pääsee eroon juomalla.
Tästä ketjusta voi päätellä, että vielä nopeammin naisesta pääsee eroon pissimällä, eikä tartte juurikaan edes juoda.
Ei ne isoppojat sit kans mistään mitään tiiä.
Mulla on niin huono käsiala, että ilman auttavaa kättä nimmaristani hangessa ei saa mitään selvää.Suihki vaan keskenäs kenkääs jos nimmarin teko hankeen ei nappaa*ufopääkkönen*
..pelkkä rastikin riittää..tai semmonen juostenkusastu sutasuMulla on niin huono käsiala, että ilman auttavaa kättä nimmaristani hangessa ei saa mitään selvää.
Mut eihän siinä o mitään hauskaa?..pelkkä rastikin riittää..tai semmonen juostenkusastu sutasu
...mutta jonkun random apukäen kanssa lopputulemana ois kuitenni ne pissiäiskenkäset, niin että...Mut eihän siinä o mitään hauskaa?
Sitäpaitti se oli varaosamies joka oli kenkiin pissimässä enkä minä.
Niih!
Ei kyl mittää vakavaa, mut kipeetä tekee ja kenties operaatiota tulossa.Toivotaan ettei mitään vakavaa.
Eteenpäin vaan kun taaksepäinkään ei pääse.