The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jäinpä miettimään, etten osaa edes kuvitella sitä kiukun määrää mikä seuraisi jos joku tollo menisi kaatamaan juomaa mun New Rockeihin. :confused:

Se ois sota sen jlkeen!
Mä taas en osaa edes kuvitella naista joka suostuisi laittamaan nenänsä lähellekään mun kävelykenkääni.
Jos välttämättä sit tahtois juoda siitä jotain niin mieluiten raakaa votkaa, mutta ei ainakaan maitoa.
 
Mä taas en osaa edes kuvitella naista joka suostuisi laittamaan nenänsä lähellekään mun kävelykenkääni.
Jos välttämättä sit tahtois juoda siitä jotain niin mieluiten raakaa votkaa, mutta ei ainakaan maitoa.
Saat multa aamutossut joita en ikinä käytä, sain ne joululahjana. Voit juoda niistä sitten ihan mitä tahot :)


Jäinpä miettimään, etten osaa edes kuvitella sitä kiukun määrää mikä seuraisi jos joku tollo menisi kaatamaan juomaa mun New Rockeihin. :confused:

Se ois sota sen jlkeen!
Tuo tuli mullakin mieleen että kylläpä nousis niskavillat äkkiä pystyyn jos joku erehtyis kaataa juomaansa mun nahkanilkkureihin...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tuo tuli mullakin mieleen että kylläpä nousis niskavillat äkkiä pystyyn jos joku erehtyis kaataa juomaansa mun nahkanilkkureihin...
...on muuten tehty, silloin kun olin hiukan enemmän kuin pelkkä "ja"...

Olin tanssimassa pöydällä - eikä siitä enempää:D- kun tuli pari muuttujaa eli lähti kenkää jalasta...sitten tuli melkoista tilannehässäkkää ja likkakavereitteni kiekumisia ja oluttuoppien roiskahtamisia sillä seurauksella että mä sain yhden tuopin syliini ja lattialle jo ehdittyäni sen toisen tuopillisen sitten kengässäni:confused:*ufopäkkönen*...mikä johti sitten siihen että härdellin jälkeen tuli ylimääräistä koukkaamista yhtäkkisesti kämpän kautta vaatteiden ja jalkineitten vaihtoon...kengät nakkasin mäelle suosiolla seuraavana päivänä.
 
..ja joo, voisin mäkin ihan hyvin viipotella jollain autiolla saarella auringon s o p i v a s t i helliessä luonnon nahkapukuani:love:...ja se hulilupteri sais tuoda sapuskat ja ennen kaikkea sen muunkin tykötarpeen:rolleyes::love:..ja sitten mokoma häkötin vois puistua kohti auringonlaskua...

Tuun toimeen kyllä tämän me,myself and i- kombon kanssa mutta kyllä mä haluun autiolle saarelle seuraakin etten rupee ihan höliseen ja höpiseen jokaiselle hiekanjyvälle:ROFLMAO:..

Kelpais mulle kyllä se merenrantatalokin :love:...tai joku piilopirttikin,hei, keskellä ei mitään vois olla jees...paitti että joku plumpsahduslampi ois hyvä olla :love:...

Tosin nää haaveilutkin käy oikein hyvin :)(y)...
 
Kelpais mulle kyllä se merenrantatalokin :love:...tai joku piilopirttikin,hei, keskellä ei mitään vois olla jees...paitti että joku plumpsahduslampi ois hyvä olla :love:...
Kun setämies aikanaan ei enää pysty asuttamaan vanhaa kotimökkiään, niin mä muutan sinne. Jos itte olen silloin siinä kunnossa, että pystyn sitä asuttamaan.
Plumpsahduslampi on.
Mut se on aukikaivettu lähde, joten vesi on aina kylmää.
 
Mutta heiii, ihan törkeen ihuna päivä:)!!

Hiien pitkä pulkkamäki, siis ihan järetön*ufopääkkönen**hihkuu*!!,missä kyllä viihdyttiin...ja mitkä vauhdit!! Hyvin muuten lumi pöllys ja ipanat parhaimmillaan humpsahtivat ihan puuterilumiseen pellon palaseen...!

Väkeä oli vauvasta vaariin, heppasii, koiruliinei, kissakin miukusteli...joo, punaiset posket tuli kaikille(y):love:

Tässä oottelen kahta kotiutuvaksi, heti piti kylille kirmata kun kotiuduttiin...ja mä ehdin kaupassakin käydä tolloilemassa :D...

Mutta nyt illanjatkumoita niin sinne kuin tännekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kun setämies aikanaan ei enää pysty asuttamaan vanhaa kotimökkiään, niin mä muutan sinne. Jos itte olen silloin siinä kunnossa, että pystyn sitä asuttamaan.
Plumpsahduslampi on.
Mut se on aukikaivettu lähde, joten vesi on aina kylmää.
..mutta kun lämpimästä saunasta sinne viipottaa ja molskahtaa, niin - aika buenoo :love:, voisin olettaa...ja kun on oikein hottispoppanen kesäpäivä, niin lammessa kun käy viilentymässä niin johan jaksaa taas helle kuivatella :)..

Kuulostaa oikein oivalliselta paikalta, vielä kun sinne sen koirankin saat :)...ja Peppihän on omppupuissa riekkumassa niitä omppusia puis(y)..ellei sitten lettukestejä järkkäämässä :p
 
Jos meikäläisen näkö tästä hiukankin heikkenee, niin sit en pysty sinne muuttamaan koskaan.
Kymmenen kilsaa kaupalle niin jotain tarttis nähdäkin jos ajaa meinaa.
..no voi hiisi:(:unsure:...tommonen juttu kyllä tuo omat haasteensa...mutta ei oo ongelmaa, Pepin kans laukkaatte Hevoisella kaupalle(y)

...mutta eikö tuolle näköjutulle voi tehdä enää mitään? Ollenkaanko?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä