Softy
Tekis mieli halia, muttei ole halikamua, joten olen halitta, joten öitä
Tekis mieli halia, muttei ole halikamua, joten olen halitta, joten öitä
Sen osaan liian hyvin. Mutta nyt kun on loma niin palaudun ensin töistä ja sitten alan hutkimaan kotona.Sulla on loistava päiväsuunnitelma ! Oleileminenkin on hurjan tärkeää..
Mulla just pyörähti eka pesukoneellinen...saatan ehtiä pyöräyttämään toisenkin ennen mäenlaskuriekkumisia..
Paleltaa, väsyttää ja lunta vaan tupruttaa lisää...onneks tässä mennään väkisin kesää kohti jo.Mitä ellu?
Pöh *hali*Paleltaa, väsyttää ja lunta vaan tupruttaa lisää...onneks tässä mennään väkisin kesää kohti jo.
Kyllä mäkin lumesta tykkään ja lumessa peuhaamisesta ja pulkkamäestä ja heittäytymisestä hankeen...ja ja jaPöh *hali*
Mä tykkään lumesta. Varsinkin jos voi jonkun kanssa peuhata lumessa. Pulkkamäki on kiva.
Antaa edes valoa.Kyllä mäkin lumesta tykkään ja lumessa peuhaamisesta ja pulkkamäestä ja heittäytymisestä hankeen...ja ja ja
mutku nyt paleltaa ja tuolla ei oo tarpeeks lunta pulkkailemaan tai ees peuhaamiseen hangessa
..oisko lämpimän kahvikupillisen paikkaa ? Ja villasukat jalkaan, nainen ...*halaaruttaan*Kyllä mäkin lumesta tykkään ja lumessa peuhaamisesta ja pulkkamäestä ja heittäytymisestä hankeen...ja ja ja
mutku nyt paleltaa ja tuolla ei oo tarpeeks lunta pulkkailemaan tai ees peuhaamiseen hangessa
Monet haluaa olla pilvessä Mä haluaisin olla jollain autiolla hiekkarannalla, saarella...missä ei oo muita ja sais olla nakkena aamusta iltaan ruskistumassa siinä hiekalla...kolihepteri vois tuoda aina viikon ruoka ynnä muut tarpeet sinne rannalle ja mennä sitten huspuish että saan taas olla ihan rauhassaAntaa edes valoa.
Siitä puuhen ollen, nyt aurinko ei paista.
En haluu olla pilvessä.
Kaffe juotu jo ja mulla on sellaset ihanat siniset pienet villatöppöset käytössä koko ajan...joulupukki antoi ne lahjaks tammikuussa kun oli unohtana antaa aattona..oisko lämpimän kahvikupillisen paikkaa ? Ja villasukat jalkaan, nainen ...*halaaruttaan*
Halaus murunenPaleltaa, väsyttää ja lunta vaan tupruttaa lisää...onneks tässä mennään väkisin kesää kohti jo.
Mä haluaisin että on talo rannalla. Ihmisiä saa olla vähän matkan päässä.Monet haluaa olla pilvessä Mä haluaisin olla jollain autiolla hiekkarannalla, saarella...missä ei oo muita ja sais olla nakkena aamusta iltaan ruskistumassa siinä hiekalla...kolihepteri vois tuoda aina viikon ruoka ynnä muut tarpeet sinne rannalle ja mennä sitten huspuish että saan taas olla ihan rauhassa
Vaikka heti.Päivää kettinkiin.
Tuhmaillaanko?
Mun pitäis varmaan ensin laittaa potut kiehumaan ja makkarat pannulle. Nälkäisenä on vaikea keskittyä tuhmailuun.Vaikka heti.
Syödään ensin. Mä vielä siivoilen.Mun pitäis varmaan ensin laittaa potut kiehumaan ja makkarat pannulle. Nälkäisenä on vaikea keskittyä tuhmailuun.
Toisaalta kylläisenä ei jaksa keskittyä kuin ruokalepoon.
Ilmankos mä olen näin kiltti?
Kuin pienet ne oli?Otinpas pikku pikkärit.