The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pöh :unsure: *hali*
Mä tykkään lumesta. Varsinkin jos voi jonkun kanssa peuhata lumessa. :love: Pulkkamäki on kiva. :D
Kyllä mäkin lumesta tykkään ja lumessa peuhaamisesta ja pulkkamäestä ja heittäytymisestä hankeen...ja ja ja:love:
mutku nyt paleltaa ja tuolla ei oo tarpeeks lunta pulkkailemaan tai ees peuhaamiseen hangessa:unsure::cautious:

• Tykkää
Reactions: Softy
Antaa edes valoa. :)
Siitä puuhen ollen, nyt aurinko ei paista. :cautious:
En haluu olla pilvessä.
Monet haluaa olla pilvessä :D Mä haluaisin olla jollain autiolla hiekkarannalla, saarella...missä ei oo muita ja sais olla nakkena aamusta iltaan ruskistumassa siinä hiekalla...kolihepteri vois tuoda aina viikon ruoka ynnä muut tarpeet sinne rannalle ja mennä sitten huspuish että saan taas olla ihan rauhassa:love:

..oisko lämpimän kahvikupillisen paikkaa :)? Ja villasukat jalkaan, nainen :)...*halaaruttaan*
Kaffe juotu jo ja mulla on sellaset ihanat siniset pienet villatöppöset käytössä koko ajan...joulupukki antoi ne lahjaks tammikuussa kun oli unohtana antaa aattona:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Softy
Mutta mä poistun päivän humuihin :)..

Tiedossa puheripuleita, naurunhekotuksia, punaisia poskia, kiljumisia ja ihan taatusti lumisia vaatteita :D...!

Vietä ihanaa sunnuntaita :)..
..ja muista, että oot oikeesti ihan huippuhieno ja tärkeä ihminen:love:

Softy
Monet haluaa olla pilvessä :D Mä haluaisin olla jollain autiolla hiekkarannalla, saarella...missä ei oo muita ja sais olla nakkena aamusta iltaan ruskistumassa siinä hiekalla...kolihepteri vois tuoda aina viikon ruoka ynnä muut tarpeet sinne rannalle ja mennä sitten huspuish että saan taas olla ihan rauhassa:love:
Mä haluaisin että on talo rannalla. Ihmisiä saa olla vähän matkan päässä. :)

Kesti vastata. Siivosin välillä. :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä