HalausEi jaksa ny mitään sellasta.
HalausEi jaksa ny mitään sellasta.
Hyvää yötä ja kauniita uniaVäsyttää. Luen hetken aikaa ja sitten nukkumaan. Halaus Softylle, toivottavasti särky hellittää.
KiitosVäsyttää. Luen hetken aikaa ja sitten nukkumaan. Halaus Softylle, toivottavasti särky hellittää.
..hupsistakeikkaa..mie kyllä hiukan tässä yritin tätä meijen tartuntaa laimentaa mutta että..se sitten pikkusesti tuli sinne asti...Meillä on joku villinyt nämä muut asukit halumaan lemmikin.Ei kyllä tähän taloon tule mitään elukoita.
No eipäs, kun fiksuina omistajina koulutatte elukan korkokenkäsiistiksi .Siksi juuri yhtään elukkaa ei tule muuten on korkokengät pilalla.
Suo anteeksi kultaseni (suothan anteeksi myös tarkoituksellisen sanavalintani?)...njoo, mutta jos ja kun on tämmönen mikälie- epäaikuinen, niin ei i h a n kaikki asiat tunnu tylsiltä..
Minä en kouluta yhtään elukkaa jos minusta kiinni niin yhtäkään ei taloon tule.No eipäs, kun fiksuina omistajina koulutatte elukan korkokenkäsiistiksi .
Kauniita unikuvia *pus*...ja nyt nukkumaan
..nyt tuli loihittua sammakot seka se kuuluisa surullisen viimeinen lause asian tiimoilta ...Minä en kouluta yhtään elukkaa jos minusta kiinni niin yhtäkään ei taloon tule.
Ei kannata tosiaan sitten elukoita ottaa talouteen.Minä en kouluta yhtään elukkaa jos minusta kiinni niin yhtäkään ei taloon tule.
Kun mä olin 6v niin talouteen ilmaantui kissa nimeltä Tassu.Siksi juuri yhtään elukkaa ei tule muuten on korkokengät pilalla.