Aina sopivasti. Oon huomannut että joululahjatkin on parempia kun on sopivan tuhma. Kiltteys on tapa kusettaa lapsia.Päivää kettinkiin.
Oletteko muistaneet olla tuhmia?
Päivää kettinkiin.
Mitäs tänään tuhmeloitaisiin, että ens jouluna saatais parempia lahjoja?
Ruutikselle oikialla Lapin murteella
Mä olin kerrankin ajoissa.Päivällinen muuttui taas illalliseksi, kohta valmista sentäs
Luin ensiks että sulla meinas tulla kalsareihin hupsistarallaaMeikäläisellä meinas käydä hupsistarallaa.
Eli puhtaiden kalsareiden korissa alkoi pohja paistamaan.
Onneksi pyykkituvassa oli 20 - 21 mentävä vapaa aika.
Tunnissa ehtii pestä ja kuivata koneellisen pikkupyykkiä.
Onneksi, koska olis perhanan ikävää kuolla huomenna... eilisen kalsarit jalassa.
Mut onneksi hokasin, niin jos satun huomenna kuolemaan niin onpahan puhtaat kalsarit jalassa. Patologillekin paljon kivampaa.
Luin ensiks että sulla meinas tulla kalsareihin hupsistarallaa
Olet elossa.Jaha.
Todellakin todellakin olen.Olet elossa.
HyväTodellakin todellakin olen.
Koskaan ollut enempää elossa ja kaikkea hassua tapahtunut. Uusi elämä, uusi ammatti, uudet kujeet. Mielenkiintoisin elämä, missä olen elänyt.Hyvä
Onko uusi elämä sama kuin uusi mies?Koskaan ollut enempää elossa ja kaikkea hassua tapahtunut. Uusi elämä, uusi ammatti, uudet kujeet. Mielenkiintoisin elämä, missä olen elänyt.
Ei mulle ainakaan, onko sulle?Onko uusi elämä sama kuin uusi mies?
Kiva kuulla. Kirjauduin.Koskaan ollut enempää elossa ja kaikkea hassua tapahtunut. Uusi elämä, uusi ammatti, uudet kujeet. Mielenkiintoisin elämä, missä olen elänyt.
No ei ny sentään.Luin ensiks että sulla meinas tulla kalsareihin hupsistarallaa