Tervetuloa @SannuB vielä munkin puolesta! Aloitin tosiaan lämpömittailun Fertility Friendin kera ekaa kertaa vasta vajaa viikko sitten juuri ennen ovista ja jännityksellä seuraan nyt miten lämpökäyrät FF:ssä menee kiertoni loppua kohden! Yritys aloitettu jo yli vuosi sitten, tosin pillerit jätin pois jo 1,5vuotta sitten 08/2015 mutta aluksi ei varsinaisesti vielä yritetty koska meillä oli kaukomatka tiedossa tammikuussa 2016 ja raskaus olisi ollut vähän liian jännää sillä reissulla .. joten varsinaisen yrityksen laskeneen alkaneen tuon matkan aikana 01/2016. Mulla on pillereiden jälkeen ollut epäsäännölliset kierrot ja ekan oviksenkin bongasin vasta 06/2016 eli 11kk pillereiden jälkeen, ja sen takia en ole viitsinyt laskea yk koska ovuloimattomia kiertoja on ollut varsinkin alussa ihan varmasti.. Mulla on todettu pco-tyypiset munasarjat mutta nyt alkaisi näyttää siltä että koneet ovat kuitenkin lähteneet pyörimään ihan luomusti koska ovistesti on näyttänyt plussaa muutaman kierron peräkkäin ja kierrot muutenkin tasaantuneet (33-36pv). Tuo lämpömittailu on mulle ihan uusi juttu mutta ihan oman mielenrauhan takia haluan oppia tuntemaan omat kiertoni paremmin, on tuskallista odottaa menkkoja (ja elätellä toiveita plussasta) jos ei ole edes varma oviksen ajankohdasta.. En kyllä olisi arvannut silloin pillereitä lopettaessa miten pitkä projekti tästä vielä tulee (lähinnä jännitin miten meidän reissun käy jos tulen raskaaksi ennen sitä..no eipä olisi tarvinnut stressata siitä ainakaan..) Sullahan on ihan eri juttu kun ei käsittääkseni hormonaalista ehkäisyä takana (?) ja taidat siis tuntea kiertosi aika hyvin. Kaikki nuo oireesi kuulostavat kyllä lupaavilta, kerro sitten heti mikä testin tulos, pidetään peukkuja!!
Mitä kuuluu @MamaBlue ?! Kävitkö jo aukiolotutkimuksessa? Kerrothan sitten miten meni ( ja kauan se oikein kestää ja onko tuskallista.. mun gyne ehdotti mulle sitä jo vuosi sitten ja sain jo lähetteen mutta hölmö en uskaltanut mennä!! Saan siis ensi kuussa varmasti uuden lähetteen, ja sitten on kyllä mentävä hui!)
Alkaako teillä @Lallastiina ja @Sinikukkanen olla jo muuten jotain kunnon raskausoireita?!
Hyvä juttu @IinesAnkka82 että menkat alkoi niin pääsette uuteen yritykseen! Silloin kun mulla oli samantyypinen 3. kierto pillereistä (41pv) niin se 4. kierto olikin yllättäen vaan 29pv ja ovis missattiin siis täysin koska aloin tikuttamaan aivan liian myöhään! Eli kannattaa alottaa ajoissa se oviksen kyttäys!
Hyvää alkuviikkoa ja tsemppiä taas kaikille piinaajille ja oviksen odottajille!
Mitä kuuluu @MamaBlue ?! Kävitkö jo aukiolotutkimuksessa? Kerrothan sitten miten meni ( ja kauan se oikein kestää ja onko tuskallista.. mun gyne ehdotti mulle sitä jo vuosi sitten ja sain jo lähetteen mutta hölmö en uskaltanut mennä!! Saan siis ensi kuussa varmasti uuden lähetteen, ja sitten on kyllä mentävä hui!)
Alkaako teillä @Lallastiina ja @Sinikukkanen olla jo muuten jotain kunnon raskausoireita?!
Hyvä juttu @IinesAnkka82 että menkat alkoi niin pääsette uuteen yritykseen! Silloin kun mulla oli samantyypinen 3. kierto pillereistä (41pv) niin se 4. kierto olikin yllättäen vaan 29pv ja ovis missattiin siis täysin koska aloin tikuttamaan aivan liian myöhään! Eli kannattaa alottaa ajoissa se oviksen kyttäys!
Hyvää alkuviikkoa ja tsemppiä taas kaikille piinaajille ja oviksen odottajille!