The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En ihan täysissä voimissa vielä, mutta paremmassa kuin 3 vuotta stte ja voimat, sekä kunto kohenee hiljalleen
Hienoa et kokoajan parempaan päin menee :) oot kyl sitkee sissi...tai siis majuri :) mä oon alkanu taas miettiin josko opiskelis vähän lisää..tai menis oppisopimuskoulutukseen..vaiks muutama kk sit valmistuinki vasta :D mut täl hetkel ei oo töitä tarjolla nii jotai tekemist pitää keksii :)
 
  • Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
vierailija
En ihan täysissä voimissa vielä, mutta paremmassa kuin 3 vuotta stte ja voimat, sekä kunto kohenee hiljalleen
Jos sulla ei olis sitä makkaramaniaa - tai olis mahdollista syödä jotain muuta, kuin tätä myrkkymakkaraa, olisit aikoja sitten kuntoutunut. Niitä grillisavuja sun ei myöskään saa hengitellä. Mut ei lääkäri ole mikään tuomari, enkä minäkään, mut selvästi kun näkee jatkuvasti, kuinka ihminen voi olla uskollinen omille tavoileen/merkeilleen/perinteilleen tai muiden - mistä sitäkään ikinä tietää, eikä tarvikaan.

Sanon nyt kuitenkin, että palakaan en maistaisi vaikka mitään muuta ei olis tarjolla. Tässä se HK:n sinisen resepti:
"suomalainen liha (porsas, nauta), vesi, perunajauho,
suomalainen koneellisesti erotettu porsaanliha, kamara,
stabilointiaineet (muunnettu tärkkelys, E450), lisätty suola (1,7 %),
dekstroosi, lihaproteiini, perunakuitu,
mausteet (mm. valko- ja mustapippuri, inkivääri, korianteri),
aromit (mm. paprika), arominvahvenne (E621), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (E250). Lihapitoisuus 43 %. Liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 54 %."

Punaisella merkatuista voisin luetella muutaman taudin, mutta enpä ala, mutta yskä tulee pelkästään tuosta glutamaattihöyrystä, kuten myös migreeni ja mahavaivat.
 
Mun selaimeni hidastuu aina heti kun routamisu on paikalla.
Biisien latauksessa nimittäin aina menee aikansa.

Ja milloin sivulle mahtuvista 25 viesteistä kaikki 25 on tuubilinkkejä niin mä ehdin käydä vessassa ja röökillä ennen kuin sivu on latautunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mun selaimeni hidastuu aina heti kun routamisu on paikalla.
Biisien latauksessa nimittäin aina menee aikansa.

Ja milloin sivulle mahtuvista 25 viesteistä kaikki 25 on tuubilinkkejä niin mä ehdin käydä vessassa ja röökillä ennen kuin sivu on latautunut.
Anteeksi.
Ei tule toistumaan. Tapahtumaan.

Viimeinen linkki tuli tuossa. Kiitos ja kumarrus :).
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä