vierailija
Turhaan tulit,ei täällä ketään enää ole kun niille tuli riitaaTulin vaa moikkaan
Turhaan tulit,ei täällä ketään enää ole kun niille tuli riitaaTulin vaa moikkaan
No, moiTulin vaa moikkaan
Mikäs vointi majurilla nykyään?No, moi
Luin ohjeen ensin. Ei hätää.Katsoithan tarkasti VASTA-AIHEET pakkausselosteesta.?
Sehän tarkoittaa, ettei saa edes kokeilla, ei ollenkaan.
Vasta-aiheinen on toinen tapa kertoa asiasta, tiedät tietysti, mut kaikki ei aina tiedä
Kerro ihmeessä muillekin. Ikinä kuullutkaanNo eksä muista kun joskus vuosia sit jo kerroin täs säännöst kolme kertaa annetaan ihan siihen pisteeseen asti ja sit rauhotetaan tilanne jne...
En ihan täysissä voimissa vielä, mutta paremmassa kuin 3 vuotta stte ja voimat, sekä kunto kohenee hiljalleenMikäs vointi majurilla nykyään?
Hienoa et kokoajan parempaan päin menee oot kyl sitkee sissi...tai siis majuri mä oon alkanu taas miettiin josko opiskelis vähän lisää..tai menis oppisopimuskoulutukseen..vaiks muutama kk sit valmistuinki vasta mut täl hetkel ei oo töitä tarjolla nii jotai tekemist pitää keksiiEn ihan täysissä voimissa vielä, mutta paremmassa kuin 3 vuotta stte ja voimat, sekä kunto kohenee hiljalleen
Jos sulla ei olis sitä makkaramaniaa - tai olis mahdollista syödä jotain muuta, kuin tätä myrkkymakkaraa, olisit aikoja sitten kuntoutunut. Niitä grillisavuja sun ei myöskään saa hengitellä. Mut ei lääkäri ole mikään tuomari, enkä minäkään, mut selvästi kun näkee jatkuvasti, kuinka ihminen voi olla uskollinen omille tavoileen/merkeilleen/perinteilleen tai muiden - mistä sitäkään ikinä tietää, eikä tarvikaan.En ihan täysissä voimissa vielä, mutta paremmassa kuin 3 vuotta stte ja voimat, sekä kunto kohenee hiljalleen
Missä sie oikeen oot..Ei auta kumpikaan, vieläkin teksti vaihtuu vääriin sanoihin oudossa järjestyksessä.
Katso muualle sitten. Tässä yks, mikä täytyisi osata, jos on hoito-alallaOletpa ikävä ihminen kun et ymmärrä etteivät ainakaan kaikki kaipaa sinun linkkejä jota eivät liity oikeastaan mihinkään. Kuten tuo viesti minkä minulle juuri laitoit.
Anteeksi.Mun selaimeni hidastuu aina heti kun routamisu on paikalla.
Biisien latauksessa nimittäin aina menee aikansa.
Ja milloin sivulle mahtuvista 25 viesteistä kaikki 25 on tuubilinkkejä niin mä ehdin käydä vessassa ja röökillä ennen kuin sivu on latautunut.