http://yle.fi/uutiset/3-9436290Todennäköisesti olen hengenvaarassa.
Mut jos sinun syysi minut tappavat niin sitten ainakin kuolen nauraen.
Et kait sentään ole missään terveyspuolen töissä?Eiku olet hengenvaarassa:
"Asetyylisalisyylihapon yliannostuksen aiheuttaman lievän salisylaattimyrkytyksen (salisylismin) oireita ovat korvien soiminen, kuulon heikkeneminen, huimaus, pahoinvointi ja rauhattomuus. Vakavammassa salisylaattimyrkytyksessä happo-emästasapaino ja elektrolyyttitasapaino häiriintyvät, potilas hyperventiloi ja oksentelee. Vaikeassa salisylaattimyrkytyksessä hengitys lamaantuu ja sitä seuraa asidoosi ja tajuttomuus. Salisylaattimyrkytyksen hoitoon kuuluu mahahuuhtelu sekä elektrolyytti- ja nestetasapainon hoito. Virtsan alkalisointi ja tehostettu diureesi nopeuttavat salisylaattien erittymistä."
Ihan oikeesti lopetahan toi täysin päättömien tai mihinkään liittymättömien linkkiesi jakaminen.
Ei auta kumpikaan, vieläkin teksti vaihtuu vääriin sanoihin oudossa järjestyksessä.Koneen boottaus?
Edellisen päivityksen poisto?
Tarkoitatko, että tuo ihan turhaan olis tehty?Ihan oikeesti lopetahan toi täysin päättömien tai mihinkään liittymättömien linkkiesi jakaminen.
En ole, ihan ikivanha mummo olen jo. Ihmettelivät sairaalassa, kun olin käynyt viimeksi siellä 1981 jossain kontrollissa. Kai niillä on joku laskuvirhe, kun olis kai pitänyt olla sairaampi?Et kait sentään ole missään terveyspuolen töissä?
Muitankin sinun linkityksiä vilkaisseena toivon ettei kukaan ota tosissaan sinun "neuvoja".
Joo, paitsi että tuo pappa taitaa myrkyttää itsensä nyt. Katsos...P@ulaa, laitetaas taas kevätkylvöketju niin saat linkitellä sinne etteivät muut hermostu, jookos?
Ei ole.J...
On muuten epekille tainnut käydä samoin?
Katsoithan tarkasti VASTA-AIHEET pakkausselosteesta.?Ei ole. Ekaa kertaa sain Miranaxia.
Sehän olisi katastrofi monelle, vai mitä? Kun en koskaan ostanut niitä migreeninestolääkkeitä joskus 1981:Et kait sentään ole missään terveyspuolen töissä?
Muitankin sinun linkityksiä vilkaisseena toivon ettei kukaan ota tosissaan sinun "neuvoja".
Oletpa ikävä ihminen kun et ymmärrä etteivät ainakaan kaikki kaipaa sinun linkkejä jota eivät liity oikeastaan mihinkään. Kuten tuo viesti minkä minulle juuri laitoit.Sehän olisi katastrofi monelle, vai mitä? Kun en koskaan ostanut niitä migreeninestolääkkeitä joskus 1981:
Ookkonää mies vai naine?Oletpa ikävä ihminen kun et ymmärrä etteivät ainakaan kaikki kaipaa sinun linkkejä jota eivät liity oikeastaan mihinkään. Kuten tuo viesti minkä minulle juuri laitoit.
KrutOokkonää mies vai naine?