The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiku olet hengenvaarassa:
"Asetyylisalisyylihapon yliannostuksen aiheuttaman lievän salisylaattimyrkytyksen (salisylismin) oireita ovat korvien soiminen, kuulon heikkeneminen, huimaus, pahoinvointi ja rauhattomuus. Vakavammassa salisylaattimyrkytyksessä happo-emästasapaino ja elektrolyyttitasapaino häiriintyvät, potilas hyperventiloi ja oksentelee. Vaikeassa salisylaattimyrkytyksessä hengitys lamaantuu ja sitä seuraa asidoosi ja tajuttomuus. Salisylaattimyrkytyksen hoitoon kuuluu mahahuuhtelu sekä elektrolyytti- ja nestetasapainon hoito. Virtsan alkalisointi ja tehostettu diureesi nopeuttavat salisylaattien erittymistä."
Et kait sentään ole missään terveyspuolen töissä?
Muitankin sinun linkityksiä vilkaisseena toivon ettei kukaan ota tosissaan sinun "neuvoja".
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Et kait sentään ole missään terveyspuolen töissä?
Muitankin sinun linkityksiä vilkaisseena toivon ettei kukaan ota tosissaan sinun "neuvoja".
En ole, ihan ikivanha mummo olen jo. Ihmettelivät sairaalassa, kun olin käynyt viimeksi siellä 1981 jossain kontrollissa. Kai niillä on joku laskuvirhe, kun olis kai pitänyt olla sairaampi?

Hajusteallergian takia ei kelvannu heidän ohjeet mulle:censored:
 
vierailija
P@ulaa, laitetaas taas kevätkylvöketju niin saat linkitellä sinne etteivät muut hermostu, jookos?
Joo, paitsi että tuo pappa taitaa myrkyttää itsensä nyt. Katsos...:barefoot::sick:
Mut eipä sille mitään mahda, mitä se mulla kuuluiskaan:censored:
Toi @merkkinen on ryövätty jo reilu vuosi sitten, jos minua sillä tarkoitat. Uudet lukijat menevät sekaisin ennestään.

On muuten epekille tainnut käydä samoin?
 
Spencer Hastings
Mummothan on aina sellasia, että kun mainitsee vahingossakin et ei oo syönyt tänään kunnolla, niin ne tyhjentää koko kaupan ja tulee kokkaamaan. No ei oo mummoja elossa, niin mun äiti on nyt hyvin omaksunut mummon roolin. Se kun kuuli, että menee vielä kolmisen viikkoa remontin kanssa, niin nyt se on jo metrossa matkalla tuomaan miehelle jauheliha-aurajuustopihvejä, ja mulle jotain kasvispihvejä ja kermaperunoita. Viimeksi se toi kokonaisen paistin ja kolme kiloa punajuuripihvejä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä