The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.
Voi hemmetti mikä olo. Pääsin aputeekkiin ja sain hankittua valikoiman lunssa- kipu- & kurkkulääkkeitä.

Yöllä en saanu nukuttua kun toi yskä tuntuu siltä, että se repii keuhkot pellolle. Ja aamulla kun heräsin niin totesin, että onneks isovarpaita ei sentään särje. Kävelymatka aputeekkiin paljasti, että särkee niitäkin.

Mulla pitäis olla niin hyvä tervasuoja keuhkoissa et ei pöpöillä pitäis olla mitään mahdollisuutta. Tää on nyt joku tervaa kestävä pöpö.
Voi itku, eipä oo kivaa tollanen olotila. Nyt vaan lämmintä juotavaa ja lepoa.
Mulla auttaa yskän aikana aika paljon se että laitan pääpuoleen patjan alle koroketta jotta yläkroppa on enemmän koholla nukkuessa.
 
:(

Herra Victorinoxilla on jotain mua vastaan! Ennen joulua pudotin kokinpuukon jalkapöydälle, silloin siitä tuli vain pieni nirhaisu.
Mut nyt -sentin vekki isovarpaan alla, just siinä nissä kulkee verisuoni.
Täs mää nyt sit kökötän, sängyssä, kontti parin tyynyn päällä. Heti ko lähtee kävelemään alkaa se valua uudelleen. :cry:

Keletanakettu!
 
:(

Herra Victorinoxilla on jotain mua vastaan! Ennen joulua pudotin kokinpuukon jalkapöydälle, silloin siitä tuli vain pieni nirhaisu.
Mut nyt -sentin vekki isovarpaan alla, just siinä nissä kulkee verisuoni.
Täs mää nyt sit kökötän, sängyssä, kontti parin tyynyn päällä. Heti ko lähtee kävelemään alkaa se valua uudelleen. :cry:

Keletanakettu!
Mä ymmärrän jos veitsi putoaa kädestä jalkapöydälle.

Mut miten se löytää tiensä isonvarpaan alle?

Ei kait sulla vaan ole tapana pitää teräviä linkkareita avattuina lattialla paljain jaloin päälleastuttaviksi?
Voi 0roosa0!
 
Siis kummallakos meistä ny on liikaa jallua?

En tosiaankaan ymmärrä miten saada sveitsinlinkkarilla haava isovarpaan alapuolelle paitti astumatta päälle?
Eeeeeeei! :ROFLMAO:

Kun mä katselen mun konttia, joka on tyynyjen päällä kohti kattoa viistossa, ovat varpaiden päät ylimpänä. Ja siitä kun tullaan sentti, pari alaspäin (mun vinkkelistä) niin siinä. Päällipuolella, ei pohjassa. Eikä linkkarilla vaan victorinoxin kokinpuukolla. Melko painava on se ja jälki sen näköinen...
 
Eeeeeeei! :ROFLMAO:

Kun mä katselen mun konttia, joka on tyynyjen päällä kohti kattoa viistossa, ovat varpaiden päät ylimpänä. Ja siitä kun tullaan sentti, pari alaspäin (mun vinkkelistä) niin siinä. Päällipuolella, ei pohjassa. Eikä linkkarilla vaan victorinoxin kokinpuukolla. Melko painava on se ja jälki sen näköinen...
No tuolla ei niin isoja suonia ole, että olisivat hengenvaarallisia.
Kukaan ei o vielä kuollut siihen vaikka olis ammuttu jalkapöydän läpi.
Mä ny vaan jummarsin, että olet astunut johonkin terävään koko painollasi. Mitenkään väheksymättä vammaasi.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
No tuolla ei niin isoja suonia ole, että olisivat hengenvaarallisia.
Kukaan ei o vielä kuollut siihen vaikka olis ammuttu jalkapöydän läpi.
Mä ny vaan jummarsin, että olet astunut johonkin terävään koko painollasi. Mitenkään väheksymättä vammaasi.
Ei oo vaarallinen ei. Ärsttävä vaan kun aina kun vahingossa taivuttaa varvasta niin se alkaa uudelleen valua. Hyvä syy pysyä tää päivä aloillaan. :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä