..menenkin sinne nyt ite...mutta tiiat kylla etta *kiemurtelen nyt kunnolla*...mulla on paljon oppimista
harmaata kiitellään mutku mä kehun niin käsket nurkkaan häpeemään tai jotain sinnepäin
Harmaa vieras puhuu sydämmensä syvyyksistä,
harmaata kiitellään mutku mä kehun niin käsket nurkkaan häpeemään tai jotain sinnepäin
no elä nyt , ole nyt...mä tulen sinne nurkkaan sun kanssa *halii* saat aina hyvälle tuulelle ja surun pois silmistä pelkällä positiivisella asenteella..menenkin sinne nyt ite...mutta tiiat kylla etta *kiemurtelen nyt kunnolla*...mulla on paljon oppimista
..anteeks, kun oon hopissyt joutavia
Voin ja onneksi kisu tietää sen.Harmaa vieras puhuu sydämmensä syvyyksistä,
Voitko sanoa samaa itsestäsi?
Taidat ilkeilläkin aina sydämesi syvyyksistä?Harmaa vieras puhuu sydämmensä syvyyksistä,
Voitko sanoa samaa itsestäsi?
Mieluiten kylmänä kuin mikrossa.HK:n blöötä mikrolämmitettynä, nam
Kasvisrisottoa, nam
No hoh nyt sun kanssas siella *porrotan kikkuras entista sotkuisemmaks*...kiitos nyt *kiemurtelen kylla..*no elä nyt , ole nyt...mä tulen sinne nurkkaan sun kanssa *halii* saat aina hyvälle tuulelle ja surun pois silmistä pelkällä positiivisella asenteella
Kyl se kylmänäkin meneeMieluiten kylmänä kuin mikrossa.
Mä lämmitän uunissa.Kyl se kylmänäkin menee
Nyt on kikkurat ojossa kun kyllästyin siihen etteivät pysyneet aloillaanNo hoh nyt sun kanssas siella *porrotan kikkuras entista sotkuisemmaks*...kiitos nyt *kiemurtelen kylla..*
Ny Ellu lopetat ton nirsoilun
no mulla ei todellakaan ole etta se on sitten tilanteet tasapainoitettu Nykaslaisittain fifty- sixty !!Nyt on kikkurat ojossa kun kyllästyin siihen etteivät pysyneet aloillaan
En koskaan.Taidat ilkeilläkin aina sydämesi syvyyksistä?
Välillä kylllästyttää mun taipuisa tukka.Nyt on kikkurat ojossa kun kyllästyin siihen etteivät pysyneet aloillaan
Ny aloitan pervoilun
Mulla menee tää ihan korkkiruuville esim. sateella tai jos en suihkun jälkeen harjaa kosteena niin ihan varmasti on kunnon luonnon permanentti päässä seuraavana aamunaVälillä kylllästyttää mun taipuisa tukka.
Tuu käymään niin ajan sen poisVälillä kylllästyttää mun taipuisa tukka.
Härre kyyd! Hiuksia ei ajella pois.Tuu käymään niin ajan sen pois
Mä ajan aina samana viikonloppuna, kun kellot siirretään kesäaikaan, sit se saa vapaasti kasvaa taas vuodenHärre kyyd! Hiuksia ei ajella pois.
Mulla menee tää ihan korkkiruuville esim. sateella tai jos en suihkun jälkeen harjaa kosteena niin ihan varmasti on kunnon luonnon permanentti päässä seuraavana aamuna
Nyt on sitten tiukalla ponihännällä, että saa ees hetken rauhan hiuksilta silmillä ja/tai suussa koko ajan