Vielakinko sulla on vaivana paansarky? Voi eika...*halaus*...toivottavasti saisit jotenkin nukutuksi ja viimeistaan huomenna apua oloon. Toi on niin vihonviimeista kurjuutta...Mä söin kans, jogurttia.
Päähän koskee. Huomenna terkkariin.
Vielakinko sulla on vaivana paansarky? Voi eika...*halaus*...toivottavasti saisit jotenkin nukutuksi ja viimeistaan huomenna apua oloon. Toi on niin vihonviimeista kurjuutta...Mä söin kans, jogurttia.
Päähän koskee. Huomenna terkkariin.
Mä otan särkylääkkeen nukkumaan mentäessä.Vielakinko sulla on vaivana paansarky? Voi eika...*halaus*...toivottavasti saisit jotenkin nukutuksi ja viimeistaan huomenna apua oloon. Toi on niin vihonviimeista kurjuutta...
Ota hyvissa ajoin, hiukan aikaisemmin, ettei tartte sen vaikutusta odotella vaan paasisit nukahtamaan nopeastiMä otan särkylääkkeen nukkumaan mentäessä.
Mä luen eka kirjaa.Ota hyvissa ajoin, hiukan aikaisemmin, ettei tartte sen vaikutusta odotella vaan paasisit nukahtamaan nopeasti
Dodih, hyva kun rentoutuskeinoja loytyyMä pompin eka ihan pikkasesti sangylla, sitten sen jalkeen otan
Sulla pitais olla niin siella aina jemmassa mustaviinimarjamehua ...ja sitruunaa ...Koetahan saada oloa kohentumaan siella...Veto on ihan veks.
Tee loppui.
Jotain kuumaa täs pitää kaataa kurkkuunsa koko ajan niin pitänee keittää lihalientä.
Ei ole kaakaota?Veto on ihan veks.
Tee loppui.
Jotain kuumaa täs pitää kaataa kurkkuunsa koko ajan niin pitänee keittää lihalientä.
Maitoa?Ei o marjamehuja, kaakaota, sitruunaa ja nyt teekin loppui.
Huomenna kaupalle ja aputeekkiin jos on tarvis.
Nyt ei pysty selänpesuun ja sitäpaitti tää taitaa olla tarttuvaa.Hiukan myohaiseksi meni kinttujen kunnollinen venyttely mutta parempi nainkin, vois ehka olla sulavalinjaisempaa ylosnousua kuitenkin huomisaamuna ...tai no ei se sita kylla ole, totteroisena sita kuitenkin olen
Mutta nyt suihkuun
...selanpesijoita?
TullaanHiukan myohaiseksi meni kinttujen kunnollinen venyttely mutta parempi nainkin, vois ehka olla sulavalinjaisempaa ylosnousua kuitenkin huomisaamuna ...tai no ei se sita kylla ole, totteroisena sita kuitenkin olen
Mutta nyt suihkuun
...selanpesijoita?
Jokunenkin aika sitte tunnettu poliitikko Taina Kulhia oli hiihtolomareissulla lapissa. No siinäpä kävi niin että Taina eksy sinne. Jonku ajan päästä muulle seurueelle tuli seleväksi että nyt se on eksyny sinne tai sairaskohtaus. Hälytettiin koko lapin pelastustoimi etsimään Tainaa. Sielä sitten kun mentiin avorivistössä ja huudeltiin että Kulhia!, Kulhia! niin sieltäpä vastathin, "Tulhan tulhan, oota vähän!""Tullaan
No sie pysytkin kiltisti siella sohvalla peiton alla potevana ja keskityt ihan vain olemiseenNyt ei pysty selänpesuun ja sitäpaitti tää taitaa olla tarttuvaa.
Jokunenkin aika sitte tunnettu poliitikko Taina Kulhia oli hiihtolomareissulla lapissa. No siinäpä kävi niin että Taina eksy sinne. Jonku ajan päästä muulle seurueelle tuli seleväksi että nyt se on eksyny sinne tai sairaskohtaus. Hälytettiin koko lapin pelastustoimi etsimään Tainaa. Sielä sitten kun mentiin avorivistössä ja huudeltiin että Kulhia!, Kulhia! niin sieltäpä vastathin, "Tulhan tulhan, oota vähän!""
Epek! Saanko laittaa sulle yksäriä, ois yks duuniin hämärästi liittyvä kyssäri.Jokunenkin aika sitte tunnettu poliitikko Taina Kulhia oli hiihtolomareissulla lapissa. No siinäpä kävi niin että Taina eksy sinne. Jonku ajan päästä muulle seurueelle tuli seleväksi että nyt se on eksyny sinne tai sairaskohtaus. Hälytettiin koko lapin pelastustoimi etsimään Tainaa. Sielä sitten kun mentiin avorivistössä ja huudeltiin että Kulhia!, Kulhia! niin sieltäpä vastathin, "Tulhan tulhan, oota vähän!""
Käsittääkseni yksärin laittaminen ei vaadi mitään suostumusta?Epek! Saanko laittaa sulle yksäriä, ois yks duuniin hämärästi liittyvä kyssäri.
No mä aattelin nyt kysyä, josko ois vaikka voinu päätellä ja enteillä saanko vastausta siihen No mut laitan nyt sit ja koetan onneani.Käsittääkseni yksärin laittaminen ei vaadi mitään suostumusta?
Eli saa?
Ensin haukut ja vittuilet toisen alimpaan maanrakoon ja vielä taustajoukon kera ja sitten kehtaat vielä kysellä apuja. Jos olisin epek niin en kyllä neuvoisi yhtään.Epek! Saanko laittaa sulle yksäriä, ois yks duuniin hämärästi liittyvä kyssäri.
mitä sitteEnsin haukut ja vittuilet toisen alimpaan maanrakoon ja vielä taustajoukon kera ja sitten kehtaat vielä kysellä apuja. Jos olisin epek niin en kyllä neuvoisi yhtään.
Good for youEnsin haukut ja vittuilet toisen alimpaan maanrakoon ja vielä taustajoukon kera ja sitten kehtaat vielä kysellä apuja. Jos olisin epek niin en kyllä neuvoisi yhtään.