Niih,mä tiedän lisää kivaa sängyssä tekemistäNukkuminen on toinen kiva.
Viimeksi muokattu:
Niih,mä tiedän lisää kivaa sängyssä tekemistäNukkuminen on toinen kiva.
Sängyssä kandee syödä näkkileipää, hapankorppua ja kanelikorppuja.Sängyssä ei syädä edes suklaata, nih pus
Laulat siis sängyssäNiih,mä lisää kivaa sängyssä tekemistä
ja kuuntelen musiikkia ja lueskelen & teen käsitöitä ......Laulat siis sängyssä
Ja muutama vuos myöhemminJoo, moi
No turskatti sentaan, puishuonoa olotilaa pukkaa...kuules, villasukat jalkaan , lamminta juotavaa (sita sitruuna- inkivaari- hunaja- juomaa, se on tosi hyvaa ) ja sitten vain potemista. Toivottavasti on sukkelaa sorttia... Ai ni, kapalas ulottuville laja ainaski Tex Willereita - jos ihan mahdottomaksi menee olotila niin ne ainakin jeesaa toviksi, Ankkarit sitten toiseksi ...Päivää kettinkiin.
Kurkku on kipeä ja kaikki lihakset (hah, mitkä?) kipeinä ja jäykkinä.
Röökikään ei maistu.
Taidan olla kipeä.
Toi oli mun tunne kun viilletin sita seittematta puuduttavan pitkaa ylamakee pitkin ja hetken verran mielessa kavi ajatus etta icubugit voi olla melko makeet mutta...naah, sitten meno ois aivan liian helppoa ..hifdef efjefb pnp
Kamalan hyvä vuosikerta!Iltaa lueskelen Aku Ankan vuosikertaa -75.
70-luku on. Vanhojen uusintoja ja paljon hyviä "uusia". Puuttuu vain pussillinen Roope Ankan kolikoita ja lukunautinto olisi täydellinenKamalan hyvä vuosikerta!
Nikki on tarkoituksella valittu.@Asiankannattaja , eiks sua yhtään ärsytä, että jotkut lukevat/ymmärtävät nikkisi väärin ja mieltävät sut aisuriksi?
Hyvä poika, nyt hammaspesulle ja nukkumaan. Tulen peittelemään kun olet peiton allaSöin
Criminalin vois katsoa. Mun lemppari.21 Foxilla criminal minds ja
22.05 tv5 kunnian miehiä.