Luin ensin että katosta
Luin ensin että katosta
Kerran kun oltiin nuoria ja asuttiin vuokralla Töölössä, niin siel oli kämpän omistajan asentamat peilit alkovin seinässä ja katossa :|Luin ensin että katosta
Mun kaverilla on kans alkovissa sängyn vieressä peili. Kokovartalopeili, vaakatasossa. En kysyny, mut epäilen vahvasti, ettei se oo sitä asentanu siihen ihan vaan siitä ilosta, että peilailis itteensä ennen nukkumaanmenoa.Kerran kun oltiin nuoria ja asuttiin vuokralla Töölössä, niin siel oli kämpän omistajan asentamat peilit alkovin seinässä ja katossa :|
Hui kamala, ilkee vaivaHuomenta
Migreeni iski yöllä.
Otin yöllä panadol 1000 ja burana 600. Ei auttanut.Hui kamala, ilkee vaiva
helpottaako yhtään??
Hyvänen aika sentäs ja hirveesti voimiaOtin yöllä panadol 1000 ja burana 600. Ei auttanut.
Mulla ei ole migreenilääkettä. Se on todettu päivystyksessä.
Onneks en oksenna.Hyvänen aika sentäs ja hirveesti voimia
Heräsin tänäänkin
Torstaiaamuna oon jo tähän aikaan ollu meikussa jo 1,5h
Mitäs siellä?Torstaiaamuna oon jo tähän aikaan ollu meikussa jo 1,5h
Verikokeet, keuhkojen röntgen ja tietokonekuvaus, sekä toimintakokeet ja sit kotii. Ens viikolla meen sit kuuntelee, keksiikö tohtorit mitään moitittavaaMitäs siellä?
Ok, toivottavasti kaikki on hyvin.Verikokeet, keuhkojen röntgen ja tietokonekuvaus, sekä toimintakokeet ja sit kotii. Ens viikolla meen sit kuuntelee, keksiikö tohtorit mitään moitittavaa
NiihOk, toivottavasti kaikki on hyvin.
Eikö se auta sun sänkyyn, jos voi oksentaa?Onneks en oksenna.
On sellainen töttöröö olo.
Ei ole oksettava olo. Ei aina migreenissä ole oksentelua.Eikö se auta sun sänkyyn, jos voi oksentaa?
Missä migreeni vaikuttaa päässä vai vatsassa vai molemmissa? Sun migreeni?[Qmissä Sun migreeni vaikuttää? Päässä vai vatsassa vai molemmissa?UOTE="Softy, post: 31526950, member: 142104"]Ei ole oksettava olo. Ei aina migreenissä ole oksentelua.