The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No tuon tiikerin kuski ei ollut ainakaan Wittman joka tuhosi 29 panssariajoneuvoa viidessätoissa minuutissa yhdellä tiikerillä 1944 Villers-Bocagen kylässä.
Teki Brittien parhaimman panssaridivisioonan 7.PsD (Erämaan rotat) taistelukyvyttömäksi viikkojen ajaksi.
Kuoli palaen vaununsa sisään, ei tuolloin vaan myöhemmin. Tuhosi yli 140 vihollisen panssarivaunua.
 
Tuttua. Ensin meni hämäränäkö, sitten ulkonäkö ja lopuksi lähinäkö
Itte en kans pimeällä varsinkaan kun tulee autoja vastaan meinaa nähä ennään mittään. Pittää tähätä vähän vastaantulevien valojen oikialle puolen, tiestä mittään havaintoa. Kättä pittää tääläki ojentaa jo jos pientä ränttiä, läheltä einäe mitn.
Mutta kun näillä silimillä mennee peilistä kattomaan niin ulukonäköhän ei oleko parantunu (y)
 
Spencer Hastings
Ite olen teheny kylymäsavulohta sillä jos ei ole jaksanu oikiasti tehä. Tullee samanlaista kuin kaupasta saa.
Ai se toimii oikeissakin lihoissa noin 'autenttisesti'? Mä teen tällä sitä kylmäsavuloheksi naamioitua porkkanaa ja feikkitonnikalaa punajuuresta. PorkkaLa-buumin takiahan nestesavu oli kaikkialta loppu, ja kun tuli uudet erät myyntiin, niin hintaa oli nostettu lähes 100% :D oma alle neljän euron Jalosavu on kestänyt jonkun 1,5v, vaikka käytänkin sitä vähän kaikkeen.
 
Itte en kans pimeällä varsinkaan kun tulee autoja vastaan meinaa nähä ennään mittään. Pittää tähätä vähän vastaantulevien valojen oikialle puolen, tiestä mittään havaintoa. Kättä pittää tääläki ojentaa jo jos pientä ränttiä, läheltä einäe mitn.
Mutta kun näillä silimillä mennee peilistä kattomaan niin ulukonäköhän ei oleko parantunu (y)
Sulla on sitten parempi peili. Mun peilistä katsoi ennen aamuisin semmonen suomonsteri ettei mitään rotia. Sitten poistin peilit talosta.
 
Ai se toimii oikeissakin lihoissa noin 'autenttisesti'? Mä teen tällä sitä kylmäsavuloheksi naamioitua porkkanaa ja feikkitonnikalaa punajuuresta. PorkkaLa-buumin takiahan nestesavu oli kaikkialta loppu, ja kun tuli uudet erät myyntiin, niin hintaa oli nostettu lähes 100% :D oma alle neljän euron Jalosavu on kestänyt jonkun 1,5v, vaikka käytänkin sitä vähän kaikkeen.
Kaupassa myytävät kylmäsavukalat on tehty nestemäisellä savulla.
Mulla toi purkki kestää noin 5kg fileiden "savustamisen".
Sitä pittää laittaa reilusti ja paras lopputulos saadaan kun laitetaan vielä ainakin kaheksi viikoksi pakastimeen. Maut tasaantuu fileen läpi. En huomannut Jalosavun hinnankorotusta? Edelleen se joku 4 euroa.
 
Spencer Hastings
Kaupassa myytävät kylmäsavukalat on tehty nestemäisellä savulla.
Mulla toi purkki kestää noin 5kg fileiden "savustamisen".
Sitä pittää laittaa reilusti ja paras lopputulos saadaan kun laitetaan vielä ainakin kaheksi viikoksi pakastimeen. Maut tasaantuu fileen läpi. En huomannut Jalosavun hinnankorotusta? Edelleen se joku 4 euroa.
Se on varmaan nostettu vaan Stadissa, kun täällä se kysyntä räjähti joulun alla käsiin. Varmaan tasaantuu taas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä