Spencer Hastings
Meillä ei ole myöskään vettä, joten tiskin tekeminen on aika poissuljettu vaihtoehto.Keittolevylläki onnistuu vaikka olohuoneessa
Meillä ei ole myöskään vettä, joten tiskin tekeminen on aika poissuljettu vaihtoehto.Keittolevylläki onnistuu vaikka olohuoneessa
Missä sun keittiö on?Tekisin kuule, mut ei oo sitä perkeleen keittiöö saatana.
Ota kii jos saat nelosella kymmeneltä.-kä lehva sieltä nyt alkaa?
Meillä ei ole myöskään vettä, joten tiskin tekeminen on aika poissuljettu vaihtoehto.
Hankittiin isompi asunto ja rempataan tätä nyt isomman perheemme tarpeisiin. Oltiin kuitenkin liian laiskoja hankkimaan evakkokämppää, niin täällä rempan keskellä nyt pyöritään nää tunnit, mitä ei olla töissä, koulussa tai äitiemme nurkissa lojumassa.Missä sun keittiö on?
Ok. Mulla meni remppaan vesivahingon takia. Kertakäyttöastiat käytössä. Nyt ei paljo tiskata.Hankittiin isompi asunto ja rempataan tätä nyt isomman perheemme tarpeisiin. Oltiin kuitenkin liian laiskoja hankkimaan evakkokämppää, niin täällä rempan keskellä nyt pyöritään nää tunnit, mitä ei olla töissä, koulussa tai äitiemme nurkissa lojumassa.
Joo meilläkin kertiksillä mennään.. Vituttaa toi roskan määrä. Ja just kannettiin 15 L juomavettä kaupasta. Kohta pitää lähtee taloyhtiön saunaan suihkuunOk. Mulla meni remppaan vesivahingon takia. Kertakäyttöastiat käytössä. Nyt ei paljo tiskata.
Joo niinhän tuo mitä ilmeisemmin tapahtuu vastasin sulle!
Hyvä. Mä saan veden vessasta. On niin pieni allas että kahvipannu kopisee. Hyvä että ei hajoo.Joo meilläkin kertiksillä mennään.. Vituttaa toi roskan määrä. Ja just kannettiin 15 L juomavettä kaupasta. Kohta pitää lähtee taloyhtiön saunaan suihkuun
Onneksi nyt on Syö! -viikot, niin saa halpaa ruokaa ravintoloista. Ja tohon ostarille on avattu rutkasti uusia ruokapaikkoja.
Joo niinhän tuo mitä ilmeisemmin tapahtuu vastasin sulle!
Onnevaonneva uuden kodin johdosta*ojentaa kukkapuskaa ja ruisleipaa ja suolapussia*!Hankittiin isompi asunto ja rempataan tätä nyt isomman perheemme tarpeisiin. Oltiin kuitenkin liian laiskoja hankkimaan evakkokämppää, niin täällä rempan keskellä nyt pyöritään nää tunnit, mitä ei olla töissä, koulussa tai äitiemme nurkissa lojumassa.
Oot aiemminkin sanonut tosta ikkunoiden laskemisesta! Ja laskettiin muuten, koska alettiin rempata ennen ku kannettiin kamat sisään Suunniteltiin nätimpiä sälekaihtimia, mut se sit oli toissijainen niin on noi perusräppänät vaanOnnevaonneva uuden kodin johdosta*ojentaa kukkapuskaa ja ruisleipaa ja suolapussia*!
...laskitteko ikkunat ennen kuin menitte ekana yona maate? (..veikkaan etta ette )...kuulema tuottaa onnea ja iloa tommonen juttu
Ja ihunaa remppatouhua! Tai siis pitkaa pinnaa ja karsivallisyytta ja silleen mutta palkitseehan se sitten isosti kun on mieleisensa saanut
Oijoijoijoi ...joudunko ma nyt syomaan mun villasukkani kun noin menin sitten sanomaan etta ette varmaan laskeneetkaan ...mutta wauuu, nyt oon ihan asiasta...oon mie tainnu hopottaa tuosta aika huolella ...sittenhan teilla on onnea ja iloa ja kaikkee ihanaa yllinkyllin, kuten pitaakinOot aiemminkin sanonut tosta ikkunoiden laskemisesta! Ja laskettiin muuten, koska alettiin rempata ennen ku kannettiin kamat sisään Suunniteltiin nätimpiä sälekaihtimia, mut se sit oli toissijainen niin on noi perusräppänät vaan
No älä, mä jo kerkesin tänään pomppia ihan intopiukeena täällä ja hihkua ja nauraa posket punaisina!!Oijoijoijoi ....
Himputti, tulipa entisestaan itelleni tosi kiva olo kaikkien hyvien uutisten tiimoilta, on semmonen pompitaanko ympari huushollia- olo ...!
Eipä tullut aikoinaan mieleenkään, yhtä-äkkiä laskiessa niin oisko 24 ikkunaa....laskitteko ikkunat ennen kuin menitte ekana yona maate? (..veikkaan etta ette )...kuulema tuottaa onnea ja iloa tommonen juttu
No älä, mä jo kerkesin tänään pomppia ihan intopiukeena täällä ja hihkua ja nauraa posket punaisina!!
Ei kaikki tuota taija niin tietaakaan ...mutta kylla ma luulen etta se onni ja ilo ja rauha ja rakkaus tulee ihan ilman laskemisiakin...Eipä tullut aikoinaan mieleenkään, yhtä-äkkiä laskiessa niin oisko 24 ikkunaa.
Pestävää riittää.Eipä tullut aikoinaan mieleenkään, yhtä-äkkiä laskiessa niin oisko 24 ikkunaa.