Mä kanssa! Sitä kuluu paljon.Mä voidin äänestää sitä, joka alentaa kahvin hintaa.
Mä kanssa! Sitä kuluu paljon.Mä voidin äänestää sitä, joka alentaa kahvin hintaa.
Sama pöhkö vissiin kirjoitti jutussaan, että siteet ja tampoonit on välttämättömiä, mutta miesten hygieniatuotteet ei, siksi niitä ei voi verrata.Siks kun joku pöhkö kalastelee ääniä sillä että ehdotti veronalennusta siteille.
Niinpä! Ja onhan pesemätön, deodorantiton mies vaikkapa kaupan jonossa hajuhaitta muillekin jonottajille.Sama pöhkö vissiin kirjoitti jutussaan, että siteet ja tampoonit on välttämättömiä, mutta miesten hygieniatuotteet ei, siksi niitä ei voi verrata.
Jaa no mä oon sitä mieltä, et on ne miestenkin hygieniatuotteet aika välttämättömiä, ja esim. parranajovälineet on aika helvetin paljon kalliimpia kuukaudessa kuin kuukautissuojat. Kaikki eivät halua ja koe mukavaksi näyttää likaisilta punavuorelaisilta hipstereiltä.
Mä tykkään eniten pirkan valmismuusista. Senkin voi mikrossa. Valmismuusit kun palavat aina kattilanpohjaan kiinni.Tänään oli pakko saada perinteinen nakit ja muusi. Pakastealtaasta löytyi joku Apetinan valmismuusi, jonka pystyi tehdä mikrossa. Oli aika hyvää. Meillä siis ei oo keittiöö tällä hetkellä, joudun syödä valmisruokia jos ei jaksa raahautuu ulos aterioimaan.
Lidlin pottumuussi ainut mitä syödään.Mä tykkään eniten pirkan valmismuusista. Senkin voi mikrossa. Valmismuusit kun palavat aina kattilanpohjaan kiinni.
PäivääAi ni iltaa murut
Oma kännykkä taas käytössä
mitäs siitä valmisjauhomuusista tehään sitten?Uskokee jo perkule, pottumuussi tehää ite potuista, eikä mistää valmisjauhoista, nih
Yleensä joo,mutta ei aina viitti eikä jaksaUskokee jo perkule, pottumuussi tehää ite potuista, eikä mistää valmisjauhoista, nih
Se leimahtaa mukavasti ku kippaa suoraan pussista nuotioonmitäs siitä valmisjauhomuusista tehään sitten?
Hyvä aika herätä.Huomenta
Aina jaksaa, turha selitelläYleensä joo,mutta ei aina viitti eikä jaksa
-kä lehva sieltä nyt alkaa?Hyvä aika herätä.
Leffa alkaa tunnin päästä.
Sano toi mun miehelle sehä syö enemmän pottua ku mäAina jaksaa, turha selitellä
Tekisin kuule, mut ei oo sitä perkeleen keittiöö saatana.Uskokee jo perkule, pottumuussi tehää ite potuista, eikä mistää valmisjauhoista, nih
Keittolevylläki onnistuu vaikka olohuoneessaTekisin kuule, mut ei oo sitä perkeleen keittiöö saatana.
Iltaa, hetken lepoa. Sitten sänkyyn nukkumaan.
puspusNo moi, pus.