The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Siks kun joku pöhkö kalastelee ääniä sillä että ehdotti veronalennusta siteille.
Sama pöhkö vissiin kirjoitti jutussaan, että siteet ja tampoonit on välttämättömiä, mutta miesten hygieniatuotteet ei, siksi niitä ei voi verrata.

Jaa no mä oon sitä mieltä, et on ne miestenkin hygieniatuotteet aika välttämättömiä, ja esim. parranajovälineet on aika helvetin paljon kalliimpia kuukaudessa kuin kuukautissuojat. Kaikki eivät halua ja koe mukavaksi näyttää likaisilta punavuorelaisilta hipstereiltä.
 
Sama pöhkö vissiin kirjoitti jutussaan, että siteet ja tampoonit on välttämättömiä, mutta miesten hygieniatuotteet ei, siksi niitä ei voi verrata.

Jaa no mä oon sitä mieltä, et on ne miestenkin hygieniatuotteet aika välttämättömiä, ja esim. parranajovälineet on aika helvetin paljon kalliimpia kuukaudessa kuin kuukautissuojat. Kaikki eivät halua ja koe mukavaksi näyttää likaisilta punavuorelaisilta hipstereiltä.
Niinpä! Ja onhan pesemätön, deodorantiton mies vaikkapa kaupan jonossa hajuhaitta muillekin jonottajille.

Ja muutenkin. Mä keksin kyllä välttämättömämpiä asioita joita jokaikinen tarvitsee. Ennemmin sellaisiin veroalet. Vaikka vessapaperiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Spencer Hastings
Tänään oli pakko saada perinteinen nakit ja muusi. Pakastealtaasta löytyi joku Apetinan valmismuusi, jonka pystyi tehdä mikrossa. Oli aika hyvää. Meillä siis ei oo keittiöö tällä hetkellä, joudun syödä valmisruokia jos ei jaksa raahautuu ulos aterioimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tänään oli pakko saada perinteinen nakit ja muusi. Pakastealtaasta löytyi joku Apetinan valmismuusi, jonka pystyi tehdä mikrossa. Oli aika hyvää. Meillä siis ei oo keittiöö tällä hetkellä, joudun syödä valmisruokia jos ei jaksa raahautuu ulos aterioimaan.
Mä tykkään eniten pirkan valmismuusista. Senkin voi mikrossa. Valmismuusit kun palavat aina kattilanpohjaan kiinni.
 
Ääää,pittää alkaa harkihtemaan lukulaseja ja kai käytävä jossain vaiheessa optikolla,kun alkaa lähinäkö huonontumaan. Pientä teksiä ei nää kunnolla läheltä,kauempaa kyllä paremmin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä