The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi morjens ja hurrikaanit sentaan :D.....!

Ma taisin eilettain olla turhan hyvissa rotvailyfiiliksissa ja kehua sita rentoilun ihanuutta liiaksi :oops:, koskapa tanaan tuli sitten sita haslinkia ja tilannekouhotusta yllin kyllin :D..

Illasta sukeutui varsinainen OMG "..siis ooo mmmm ggeeeee!!!"- sirkus kun tuo yks tiputteli taas hampaan suustansa pois. Eli hammaskeijua pukkaa.
upload_2017-1-30_21-0-42.jpeg

..tosin meilla kay astetta ihunampi kylla :D..sikalimikali nyt on sitten tolkuissansa ja muistaa sen yllatyksensa laittaa :rolleyes: :barefoot:...

Saunaankin ehdin leppoisille loppuloylyille :love: ja voitko kuvitella - mulla on taalla tahan aikaan jo kuitenkin talo hiljaisena (y)
..ellen nyt sitten ite taalla taas satoksi ja kompuroi ja visko konetta pitkin pituutta :D..

Illanjatkumoita!
 
Softy
Hankittiin isompi asunto ja rempataan tätä nyt isomman perheemme tarpeisiin. Oltiin kuitenkin liian laiskoja hankkimaan evakkokämppää, niin täällä rempan keskellä nyt pyöritään nää tunnit, mitä ei olla töissä, koulussa tai äitiemme nurkissa lojumassa.
Ok. Mulla meni remppaan vesivahingon takia. Kertakäyttöastiat käytössä. Nyt ei paljo tiskata.
 
Spencer Hastings
Ok. Mulla meni remppaan vesivahingon takia. Kertakäyttöastiat käytössä. Nyt ei paljo tiskata.
Joo meilläkin kertiksillä mennään.. Vituttaa toi roskan määrä. Ja just kannettiin 15 L juomavettä kaupasta. Kohta pitää lähtee taloyhtiön saunaan suihkuun :D

Onneksi nyt on Syö! -viikot, niin saa halpaa ruokaa ravintoloista. Ja tohon ostarille on avattu rutkasti uusia ruokapaikkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Joo meilläkin kertiksillä mennään.. Vituttaa toi roskan määrä. Ja just kannettiin 15 L juomavettä kaupasta. Kohta pitää lähtee taloyhtiön saunaan suihkuun :D

Onneksi nyt on Syö! -viikot, niin saa halpaa ruokaa ravintoloista. Ja tohon ostarille on avattu rutkasti uusia ruokapaikkoja.
Hyvä. Mä saan veden vessasta. On niin pieni allas että kahvipannu kopisee. Hyvä että ei hajoo.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Hankittiin isompi asunto ja rempataan tätä nyt isomman perheemme tarpeisiin. Oltiin kuitenkin liian laiskoja hankkimaan evakkokämppää, niin täällä rempan keskellä nyt pyöritään nää tunnit, mitä ei olla töissä, koulussa tai äitiemme nurkissa lojumassa.
Onnevaonneva uuden kodin johdosta*ojentaa kukkapuskaa ja ruisleipaa ja suolapussia*!

...laskitteko ikkunat ennen kuin menitte ekana yona maate? (..veikkaan etta ette :D)...kuulema tuottaa onnea ja iloa tommonen juttu :)

Ja ihunaa remppatouhua! Tai siis pitkaa pinnaa ja karsivallisyytta ja silleen mutta palkitseehan se sitten isosti kun on mieleisensa saanut :)
 
Spencer Hastings
Onnevaonneva uuden kodin johdosta*ojentaa kukkapuskaa ja ruisleipaa ja suolapussia*!

...laskitteko ikkunat ennen kuin menitte ekana yona maate? (..veikkaan etta ette :D)...kuulema tuottaa onnea ja iloa tommonen juttu :)

Ja ihunaa remppatouhua! Tai siis pitkaa pinnaa ja karsivallisyytta ja silleen mutta palkitseehan se sitten isosti kun on mieleisensa saanut :)
Oot aiemminkin sanonut tosta ikkunoiden laskemisesta! Ja laskettiin muuten, koska alettiin rempata ennen ku kannettiin kamat sisään :D Suunniteltiin nätimpiä sälekaihtimia, mut se sit oli toissijainen niin on noi perusräppänät vaan :)
 
Oot aiemminkin sanonut tosta ikkunoiden laskemisesta! Ja laskettiin muuten, koska alettiin rempata ennen ku kannettiin kamat sisään :D Suunniteltiin nätimpiä sälekaihtimia, mut se sit oli toissijainen niin on noi perusräppänät vaan :)
Oijoijoijoi :)...joudunko ma nyt syomaan mun villasukkani kun noin menin sitten sanomaan etta ette varmaan laskeneetkaan :barefoot:...mutta wauuu, nyt oon ihan :oops: asiasta...oon mie tainnu hopottaa tuosta aika huolella :D...sittenhan teilla on onnea ja iloa ja kaikkee ihanaa yllinkyllin, kuten pitaakin :love:

Hiljaksiin laittelette muilta osin uutta kotianne kuntoon, valttamattomin ja semmoinen tahdellisin nyt ens alkuun :). Pikkuhiljaa se koti itessaan sanoo mita pitaa tehda vai pitaako mitaan muuta kuin asettua asumaan ja elamaan :)....

Himputti, tulipa entisestaan itelleni tosi kiva olo kaikkien hyvien uutisten tiimoilta, on semmonen pompitaanko ympari huushollia- olo :D...!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä