The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
raffinen harmaana
Päivähoitohakemus laitettu myös?
Joo, laitoin et esiopetuksen lisäksi päivähoidon tarve. Koulupäivät on kuitenkin pidempiä ku eskaripäivät.


Oon kirjottanu ny puoli sivua oppimispäiväkirjaa ruotsiks, vielä pitäis sada toinen sivu raapustettua jotain sontaaa. Urgh, kuin voi olla näin vaikeeta. Ihan ku ei ois vieläkää heränny kunnolla. Onneks on ruotsalainen kaveri, laitoin sille mun tekstin sähköpostiin ja pyysin palautetta, et mikä kaikki on menny päin vittua. Jos vaikka osais ite korjailla vähän ennen palautusta...
 
Vinksinvonksin heikunkeikun maanantaita sullekin :D!

Ihan pikainen muimui, mulla on sahlaykset ja saatamiset kohdillaan - pitas olla taas kloonikavereita taalla kouhottamassa kun tuntuu ettei taa yks jouda...mutta kaikki ajallaan (y)

Ihanaa, satoi lunta tanaan :love:....paasin pullistelemaan pihamaallekin ja kolaamaan pitkasta aikaa, esikoinen oli reippaana apuna :)

Sapuskaduunauksia, lihapullateatteria :) ja sitten saunanlammitystakin :love:

Mutta...ihanaa uutta alkanutta viikkoa sulle :), mennaan ja vietetaan tammikuun viimeisia paivia iloisella sykkeella.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0roosa0
Hmmmh... Kauhia häly taas pienestä...

Siis pitäisikö kuukautissiteiden veroa keventää. Kun pikaisesti laskee, niin mulla menee vitonen kuussa siteisiin. Eli 60 euroa vuodessa. Jos niiden veroa pienennettäisiin vaikka puoleen, jäisi etu silti alle kymppiin vuodessa.

Kannattaako nähdä vaivaa moisesta?
 
Hmmmh... Kauhia häly taas pienestä...

Siis pitäisikö kuukautissiteiden veroa keventää. Kun pikaisesti laskee, niin mulla menee vitonen kuussa siteisiin. Eli 60 euroa vuodessa. Jos niiden veroa pienennettäisiin vaikka puoleen, jäisi etu silti alle kymppiin vuodessa.

Kannattaako nähdä vaivaa moisesta?
Ajattele sitä vaikka ympäristöverona
 
Hmmmh... Kauhia häly taas pienestä...

Siis pitäisikö kuukautissiteiden veroa keventää. Kun pikaisesti laskee, niin mulla menee vitonen kuussa siteisiin. Eli 60 euroa vuodessa. Jos niiden veroa pienennettäisiin vaikka puoleen, jäisi etu silti alle kymppiin vuodessa.

Kannattaako nähdä vaivaa moisesta?
Niin, tosta sun kuudestakympistä on arvonlisäveroa kymppi.
Jos se puolitettais niin säästösi olisi vitonen vuodessa, olettaen, että kauppa siirtää alennuksen sellaisenaan hintaan.

Just oli hesarissa toi ruokakorivertailu mis saman ruokakorin hinta vaihteli 35,- - 58,- E. Niin että ton vitosen säästää helposti päivässä ihan vaan valkkaamalla kauppa.
 
Niin, tosta sun kuudestakympistä on arvonlisäveroa kymppi.
Jos se puolitettais niin säästösi olisi vitonen vuodessa, olettaen, että kauppa siirtää alennuksen sellaisenaan hintaan.

Just oli hesarissa toi ruokakorivertailu mis saman ruokakorin hinta vaihteli 35,- - 58,- E. Niin että ton vitosen säästää helposti päivässä ihan vaan valkkaamalla kauppa.
Juu, sä laskit paremmin.

Mut joka tapauksessa ihan turhaa vouhotusta.
 
Spencer Hastings
Hmmmh... Kauhia häly taas pienestä...

Siis pitäisikö kuukautissiteiden veroa keventää. Kun pikaisesti laskee, niin mulla menee vitonen kuussa siteisiin. Eli 60 euroa vuodessa. Jos niiden veroa pienennettäisiin vaikka puoleen, jäisi etu silti alle kymppiin vuodessa.

Kannattaako nähdä vaivaa moisesta?
Ei vaan hintaa pitää nostaa, että naiset siirtyy kuukupin käyttöön ;)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä