Softy
Tuoki vielä.Mun mielestä Majurin ja Softyn pitäis mennä naimisiin...siis toistensa kanssa
Tuoki vielä.Mun mielestä Majurin ja Softyn pitäis mennä naimisiin...siis toistensa kanssa
"Pari muutakin"Ai niin. Se Rva Majuri nikki on mun. Tein sen vuosia sitten.
Olen unohtanut salasanan. En oo paljo käyttänyt sitä. Ja mulla on pari muuta nikkiä olemassa.
Majurillakin on "pari" muutakin nikkiäAi niin. Se Rva Majuri nikki on mun. Tein sen vuosia sitten.
Olen unohtanut salasanan. En oo paljo käyttänyt sitä. Ja mulla on pari muuta nikkiä olemassa.
haahaa haahaa jäit kiinni stringit nilkoissa!Ai niin. Se Rva Majuri nikki on mun. Tein sen vuosia sitten.
Olen unohtanut salasanan. En oo paljo käyttänyt sitä. Ja mulla on parikymmentä muutakin nikkiä olemassa.
Mikä mua estäis?Meinaaks et lähtisit oikeesti?
Juu Mutta en pysty käyttämään monta samaan aikaan."Pari muutakin"
Sillä on paljon enemmän kuin mulla ja käyttää niitä.Majurillakin on "pari" muutakin nikkiä
Elä liioittele.haahaa haahaa jäit kiinni stringit nilkoissa!
Ainakin kolme kertaa ku oot uhonnu lähteväs meän kanssa liikenteeseen, oot perunu ja sanonu, ettet lähe koska meillä on kuitenkin hauskempaa ilman sua ja miks me sun seurassa ees hengattais.Mikä mua estäis?
Siis miten voi edes muistaa kaikkia ja salasanoja jaja ..Sillä on paljon enemmän kuin mulla ja käyttää niitä.
Pitää olla vihko johon laittaa ne muistiin.Siis miten voi edes muistaa kaikkia ja salasanoja jaja ..
...hyvä kun ite muistan omani...ja monen monta kertaa oon yrittäny kirjautua sisään omalla nimelläni ja ihmetelly kovasti kun herjaa jotain väärää nimeä ...
ei stringeistä puhuttaessa voi liioitella, eihän niissä ole juur muuta kuin narutElä liioittele.
Mä muistan vaan yhden kerran?Ainakin kolme kertaa ku oot uhonnu lähteväs meän kanssa liikenteeseen, oot perunu ja sanonu, ettet lähe koska meillä on kuitenkin hauskempaa ilman sua ja miks me sun seurassa ees hengattais.
..ja sitten se vihko olis jossain Jemmapaikassa kuitenkinPitää olla vihko johon laittaa ne muistiin.
ei stringeistä puhuttaessa voi liioitella, eihän niissä ole juur muuta kuin narut
En usko. Sun kanssa voi olla kivaa.Mä muistan vaan yhden kerran?
Ja silloinkin oikeesti siitä syystä, että teillä on kivampaa ilman minua.