Mikä siinä on, et mun mielestä majurin ja softyn pitäis oikeesti tavata?
Draculaa ei lasketa väkeväksi salmiakiksi sitten mitenkään.Onks sulla väkeviä salmiakkia? draculaa esim.?
se nimenomaan lasketaan, se on ns suolasalmiakkia...turkinpippurit taas sokerisalmiakkia jota en voi ees unissani syödä ilman, että saan armottoman vapinakohtauksen sokerien heittäessä häränpyllyä *tietoisku*Draculaa ei lasketa väkeväksi salmiakiksi sitten mitenkään.
Kun mä seuraavan kerran lähden hoitamaan kummipojan koiraa niin mä olen jokseenkin hoodeilla.Ei seitan mikä via dolorosa on aina tuolta Tsufelta kotiin. Varsinkin keskellä yötä. Olis varmaan pitäny jäädä tsufelaan tutimaan, muut sisäpiiriläiset varmaan nukkuivat söpösti lusikassa Älkää kertoko totuutta, tuun vaan kateelliseksi.
Onneksi sentään naapuri oli jättänyt pesulaan vuoronsa jälkeen 40 minuuttia ekstraa, saan pestyy kaikkea turhaakin. Winning all the way.
Salmiakki on ammoniumkloridia ja makeisena suolan ja sokerin seos.se nimenomaan lasketaan, se on ns suolasalmiakkia...turkinpippurit taas sokerisalmiakkia jota en voi ees unissani syödä ilman, että saan armottoman vapinakohtauksen sokerien heittäessä häränpyllyä *tietoisku*
Ilmoita ajoissa, niin voidaan jättää tsufenpuolikas spronsorini kanssa meille pelaamaan pleikkaa.Kun mä seuraavan kerran lähden hoitamaan kummipojan koiraa niin mä olen jokseenkin hoodeilla.
Koiruliini pärjää muutaman tunnin yksinkin joten mä joudan hetkeksi vaikkapa kapakkaan.
Mut ota raffi mukaan niin menee kaks kärpästä yhdellä lyönnillä.
Siis sillai, että saatte molemmat haukkua minua.
sokeri yliherkälle oSalmiakki on ammoniumkloridia ja makeisena suolan ja sokerin seos.
Ei siin oo mitään yliannostusta!
Neiti sisäpiiriläinen nukku patjalla lattialla, herra ei nukkunu juur ollenkaan ko kissa oli hyppiny sen päällä koko yön ja mää vissiin kuorsasinEi seitan mikä via dolorosa on aina tuolta Tsufelta kotiin. Varsinkin keskellä yötä. Olis varmaan pitäny jäädä tsufelaan tutimaan, muut sisäpiiriläiset varmaan nukkuivat söpösti lusikassa Älkää kertoko totuutta, tuun vaan kateelliseksi.
Onneksi sentään naapuri oli jättänyt pesulaan vuoronsa jälkeen 40 minuuttia ekstraa, saan pestyy kaikkea turhaakin. Winning all the way.
Mut totta se kyl on, että Draculat on Turkkareihin verrattuna väkeviä. Turkkarit on makeita. Draculoissakin on kyllä se makea pohja.Salmiakki on ammoniumkloridia ja makeisena suolan ja sokerin seos.
Ei siin oo mitään yliannostusta!
saiskin jostain sellasia salmiakkeja mitkä maistuis kokolailla samalle kuin draculan pinta.Mut totta se kyl on, että Draculat on Turkkareihin verrattuna väkeviä. Turkkarit on makeita. Draculoissakin on kyllä se makea pohja.
Itse liputan Lakrisalin, Fishermans Friendien ja Supersalmiakin puolesta.
Vaikee sanoo. Itte kun en enää karkkeja syä.Mut totta se kyl on, että Draculat on Turkkareihin verrattuna väkeviä. Turkkarit on makeita. Draculoissakin on kyllä se makea pohja.
Oon aivan varma, että sellasia on.. Pitäiskö ostaa vähän Draculoita vedenhakureissulla :9saiskin jostain sellasia salmiakkeja mitkä maistuis kokolailla samalle kuin draculan pinta.
Täh? Miks et?Vaikee sanoo. Itte kun en enää karkkeja syä.
Mä en oo vielä löytänyt mistään sellasia...etsinyt olen kyllä...ja osta ihmeessä.Oon aivan varma, että sellasia on.. Pitäiskö ostaa vähän Draculoita vedenhakureissulla :9
Meinaaks et lähtisit oikeesti?Kun mä seuraavan kerran lähden hoitamaan kummipojan koiraa niin mä olen jokseenkin hoodeilla.
Koiruliini pärjää muutaman tunnin yksinkin joten mä joudan hetkeksi vaikkapa kapakkaan.
Mut ota raffi mukaan niin menee kaks kärpästä yhdellä lyönnillä.
Siis sillai, että saatte molemmat haukkua minua.
Lakrisal on ihanaa.Mut totta se kyl on, että Draculat on Turkkareihin verrattuna väkeviä. Turkkarit on makeita. Draculoissakin on kyllä se makea pohja.
kyllä mä draculoita syön mutta en perunaa, sori...tiedän olevani täyspaskaSiis ketjussa ei syödä perunaa eikä karkkeja. Ootte ihan pimeetä porukkaa.
JaaMikä siinä on, et mun mielestä majurin ja softyn pitäis oikeesti tavata?
Vaikee sanoo. Itte kun en enää karkkeja syä.