Et sitten ekasta oppinutEilen mä löin pääni 2 kertaa autoon.
Et sitten ekasta oppinutEilen mä löin pääni 2 kertaa autoon.
Se oli auton vika.Ei se kannata, päähän voi sattua
Olen huomannut.Mä haluun olla jääräpäinen, nih
EnEt sitten ekasta oppinut
PusNusOlen huomannut.
Miten sä teit ne? Mää ajattelin väsätä saatanan ens kerralla niin, et tekisin sen taikinan, ja sit leikkaisin siitä taikinamöykystä veitsellä palasia ja muotoilisin pihveiks )tai karjalatonpaistipaloiks). Esipaistaisin pihvit ehkä uunissa folion alla, sit heittäisin pannulle rapsakoitumaan. Uunissa kuivahtaa vähän turhan helposti.Tsuferaffi,voitko jeesata vähän ? Oon väsäämässä seitanpihvejä ja keitän niitä nyt,näyttää siltä,että että pihvit vähän hajoo,voiko noita pelstaa mitenkään pihveiksi vai pittääkö tehä vaikka seitankastike muruista ? Ei näytä kokonaan hajoavan,vain osittain
Onko hyvät kävelymaastot likeellä? Täällä on jäistä, lumi sulaa sauhuten ja kohta on kaikki lähtenyt.Mä taidan käydä tänäänkin vielä kävelyllä. Eilinen kävely teki hyvää.
Ruokaketjuun linkkaamani Porkani lienee ollut esikuva seitanilleMiten sä teit ne? Mää ajattelin väsätä saatanan ens kerralla niin, et tekisin sen taikinan, ja sit leikkaisin siitä taikinamöykystä veitsellä palasia ja muotoilisin pihveiks )tai karjalatonpaistipaloiks). Esipaistaisin pihvit ehkä uunissa folion alla, sit heittäisin pannulle rapsakoitumaan. Uunissa kuivahtaa vähän turhan helposti.
Savuaromi on muuten täydellinen mauste seitaniin!
Tein taikinan, ei ihan ohjeen mukainen taikina, kikhernejauho puuttui.Gluteenijauhoja,soijajauhoja,vähän hernerouhetta ja soijarouhetta, mausteet ja maustekastikeet,vettä ja sekoittelin hyvin, vaivasin vähän aikaa. Leikkasin 4 pihviksi ja vähän litistin,keitin mausteliemessä. Näköjään sain pelastettua,yks vähän hajosi,muut pysyi paremmin koossa.Miten sä teit ne? Mää ajattelin väsätä saatanan ens kerralla niin, et tekisin sen taikinan, ja sit leikkaisin siitä taikinamöykystä veitsellä palasia ja muotoilisin pihveiks )tai karjalatonpaistipaloiks). Esipaistaisin pihvit ehkä uunissa folion alla, sit heittäisin pannulle rapsakoitumaan. Uunissa kuivahtaa vähän turhan helposti.
Savuaromi on muuten täydellinen mauste seitaniin!
On jäätä mutta pystyy kävelemään. Kävelytiet on hiekoitettu.Onko hyvät kävelymaastot likeellä? Täällä on jäistä, lumi sulaa sauhuten ja kohta on kaikki lähtenyt.
Mikä oli?Ruokaketjuun linkkaamani Porkani lienee ollut esikuva seitanille
Porkani on AkuAnkassa VeliPontevan keksimä ruokalaji josta SepeSusi tykkäsi kovasti ja pyysi PikkuHukkaa pyydystämään uuden porkanin.Mikä oli?
Aa, mä muistelin et se oli pokkani kahdella koolla kirjotettuna. En heti hoksannut.Porkani on AkuAnkassa VeliPontevan keksimä ruokalaji josta SepeSusi tykkäsi kovasti ja pyysi PikkuHukkaa pyydystämään uuden porkanin.
Lukeminen kannattaa aina. AkuAnkassa on loistava kieliasu ja TexWillereitä kannattaa lukea huvin vuoksi.
aha(miks) heräsin *tahtoo takaisin nussimaan*
Ota namia. *ojentaa pussia*(miks) heräsin *tahtoo takaisin nukkumaan*
Onks sulla väkeviä salmiakkia? draculaa esim.?Ota namia. *ojentaa pussia*
Ei oo. Mut on erilaisia salmiakkeja.Onks sulla väkeviä salmiakkia? draculaa esim.?