..oooo....unilaulun sitten laittovat ...viisuedustajamme
Eikö sulla ole mitään ruokailutapojakaan?aamupala ahmittu...röyh
no niin taas ja tämä kaveri paasaa mulle käytöstavoistaOlin eilen baanalla bailaamassa eteläisellä Keravalla
Mä nukuin nuonosti. Vitun hengityslaite alkoi taas vinkumaan. En pystynyt käyttämään sitä.Huomenia*venyttelee*...
Jos vaikka yrittäis heräillä tähän päivään, tulipahan nukuttua makoisasti..
No voi kurjuus*halaan*...onnistuuko päikkärit tänään?Mä nukuin nuonosti. Vitun hengityslaite alkoi taas vinkumaan. En pystynyt käyttämään sitä.
Onks tollasiakin laitteita??Mä nukuin nuonosti. Vitun hengityslaite alkoi taas vinkumaan. En pystynyt käyttämään sitä.
Irtiotto arjesta vaikka pieneksikin hetkeksi tuo kyllä tullessaan ihan uutta potkua ja energiaaPäivempää.
Oli kiva show, hyvää ruokaa, tilkkanen juomaa ja kiireetön hotelliaamiainen.
Ny kai sit kotiin pyykkiä pesemään ja huomenna saattaa loman jälkeen kestää kuukkeleita jopa toista minuuttia
Ei kuulu pitää sitä ääntä. Katson tänään säiliötä onko tiiviste paikoillaan.No voi kurjuus*halaan*...onnistuuko päikkärit tänään?
Ja mites se laite? Kuuluuko sen pitää vinkumista? Kökköstä jos se kuuluu ikään kuin ominaisuuksiin, niin sitten laite joka pitäis auttaa nukkumiseen tuokin tullessaan valvomista...