The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..hupsistakeikkaa..luinpa hätäseen:oops:...tommosista laitteista mulla on kyllä vielä vähemmän tietoa:barefoot:...mutta tekniikkahan on ihmeellistä(y)

Ihan vanhanaikaisilla ilmakylvyillä mä oon mennyt...ihan äsken vasta nykäsin pikkarit jalkaan :)
Samaa mä mietin, että ton on pakko olla jotain Japanin tekniikkaa...nehän ne aina keksii mitä ihmeellisimpiä koneita ja robotteja :eek:
mä luotan edelleen ihan perinteiseen ilmakylpemiseen, eli perskannikat ja etupylly vaan paljaaksi yön ajan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Samaa mä mietin, että ton on pakko olla jotain Japanin tekniikkaa...nehän ne aina keksii mitä ihmeellisimpiä koneita ja robotteja :eek:
mä luotan edelleen ihan perinteiseen ilmakylpemiseen, eli perskannikat ja etupylly vaan paljaaksi yön ajan (y)
No japanilaisilla on kyllä härpäkkeitä joka lähtöön, miksei siis tuohonkin:D

Mutta kylläkyllä - koko kroppa paljaana vaan (y)
 
mua ahistaa pikkarit, nukun aina huonosti sillon kun niitä pitää jostain syystä käyttää...sellasina aamuina herään just ihan ihme asennoissakin usein...peräpää pystyssä tai pää roikkuu lattialla....:confused:
..yhhmm..joo, ja kun on taipumusta nukkua ihan pikkusen levottomasti niin siinä on oma tekemisensä että pikkarit pysyy jalassa silloin kun niitten pitäis :barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä