The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Slow motion- päivää vaan sullekin :)

Eikäkun :D - toivottavasti sä nyt pystyt toimimaan ja touhuumaan, jos pitää...mulla on nyt menossa ihan selkee rörväilyhöntsäily- sunnuntai :D. Herää kun kunnolla varmaan vasta illalla :D

Ylösnouseminen tänään oli kyllä jo yhtä aamujumppaa..mä olin onnistunut yön aikana kettutoimaan ja pyörimään sängyssä sen verta vauhdikkaasti että olin saanut itteni tiukkaan peittopakettiin :D..hiukan oli hankalaa saada raajojansa edsiin ja yhessä vaiheessa jo rupes tuntumaan siltä että peitto voittaa 100-0 kun mua vielä naurattamaankin pisti...

Mutta siitä peittokotilosta ei kyllä kuoriutunut perhosta *ufopääkkönen*:cautious::D...niin perusaamupöwwöä kehissä heti että parempi kun jatkaa vaan sitä peilin väistelemistä (y)

Letkeen leppoisaa päivää sulle, teet sitten mitä tahansa tai olet tekemättä :). Rentoilukin on taitolaji!
 
huomenta päivää
paino perhana taas pudonnu, aloin ihmettelemään asiaa kun vaatteet alkaneet taas löystymään päällä ja jatkuvasti saa olla nostelemassa housuja ylöspäin...ei sen nyt alas pitänä männä kun ylös:notworthy:
Syön kyllä oikein mutta liikuntaa pitäis ehkä rajottaa.

tänä aamuna sain suru-uutisiakin...kyllä ihmisen elämä voi päättyä ihan liiankin yllättäen.(n)
 
huomenta päivää
paino perhana taas pudonnu, aloin ihmettelemään asiaa kun vaatteet alkaneet taas löystymään päällä ja jatkuvasti saa olla nostelemassa housuja ylöspäin...ei sen nyt alas pitänä männä kun ylös:notworthy:
Syön kyllä oikein mutta liikuntaa pitäis ehkä rajottaa.

tänä aamuna sain suru-uutisiakin...kyllä ihmisen elämä voi päättyä ihan liiankin yllättäen.(n)
*hallan*



...ja annapa itelles ja kropalles aikaa tottua muutokseen. Ei mitään tapahdu yhdessä eikä kahdessakaan yössä. Suunnanmuutokset ottavat oman aikansa ja kroppakin voi reagoida yllättävästi. Jos liikut paljon, niin sitten sun tehtävä vain on pitää huoli riittävästä energiansaannista. Hiljaksiin, Ellunen, hiljaksiin :)..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
*hallan*



...ja annapa itelles ja kropalles aikaa tottua muutokseen. Ei mitään tapahdu yhdessä eikä kahdessakaan yössä. Suunnanmuutokset ottavat oman aikansa ja kroppakin voi reagoida yllättävästi. Jos liikut paljon, niin sitten sun tehtävä vain on pitää huoli riittävästä energiansaannista. Hiljaksiin, Ellunen, hiljaksiin :)..
onhan se niinniinnii..mulla on ollut aina vähän hankaluuksia tasapainottaa ruokailut liikkumisen kanssa yks yhteen..:oops:
 
huomenta päivää
paino perhana taas pudonnu, aloin ihmettelemään asiaa kun vaatteet alkaneet taas löystymään päällä ja jatkuvasti saa olla nostelemassa housuja ylöspäin...ei sen nyt alas pitänä männä kun ylös:notworthy:
Syön kyllä oikein mutta liikuntaa pitäis ehkä rajottaa.

tänä aamuna sain suru-uutisiakin...kyllä ihmisen elämä voi päättyä ihan liiankin yllättäen.(n)
Suru- uutisiin otan osaa. *halaus*

Sen sijaan nainen jonka päältä pöksyt putoaa automaattisesti on ihan kätevä keksintö!
 
onhan se niinniinnii..mulla on ollut aina vähän hankaluuksia tasapainottaa ruokailut liikkumisen kanssa yks yhteen..:oops:
No sitä suuremmalla syyllä kiinnität siihen nyt huomiota:).

Laita vaikka itelles semmonen Ellusen Hyvä Elämä- vihkonen, mihin laitat ylös kuinka paljon olet liikkunut ja miten päivässä sekä sen, mitä olet päivän aikana syönyt. Tsekkaat sitten johtaako kulutettu ja saavutettu energiataso toisiaan vai jääkö miinukselle. Tota vois pitää aktiivisesti ainaki semmoset pari viikkoa, kyllä sitä sitten jo huomaa ja hoksaa että mitä pitää tehdä ja miten korjata.

Mutta koko ajan mielessä vahva ajatus siitä että menet kohti parempaa oloa :)(y)
 
No sitä suuremmalla syyllä kiinnität siihen nyt huomiota:).

Laita vaikka itelles semmonen Ellusen Hyvä Elämä- vihkonen, mihin laitat ylös kuinka paljon olet liikkunut ja miten päivässä sekä sen, mitä olet päivän aikana syönyt. Tsekkaat sitten johtaako kulutettu ja saavutettu energiataso toisiaan vai jääkö miinukselle. Tota vois pitää aktiivisesti ainaki semmoset pari viikkoa, kyllä sitä sitten jo huomaa ja hoksaa että mitä pitää tehdä ja miten korjata.

Mutta koko ajan mielessä vahva ajatus siitä että menet kohti parempaa oloa :)(y)
mulla itse asiassa on sellanen vihko jo...en oo jaksanutviittinytmuistanut vaan siihen kirjata mitään kun luotin muka niin paljon omaan muistiin ^^
mutta oikeessahan sä olet :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
huomenta päivää
paino perhana taas pudonnu, aloin ihmettelemään asiaa kun vaatteet alkaneet taas löystymään päällä ja jatkuvasti saa olla nostelemassa housuja ylöspäin...ei sen nyt alas pitänä männä kun ylös:notworthy:
Syön kyllä oikein mutta liikuntaa pitäis ehkä rajottaa.

tänä aamuna sain suru-uutisiakin...kyllä ihmisen elämä voi päättyä ihan liiankin yllättäen.(n)
Halaus ja osanotto. Niin se lähtö voi tulla ihan yllättäen ja nopeesti. Kuten appiukon kuolema.
Ehkä syöminen ja runsas liikkuminen ei oo balanssissa. Mulla taas olis toisin päin,painoo pitäisi saaha pois viellä
 
Aikas monella palstalaisella on tiimarivihko johon hyvinkin tarkasti merkitsevät muistiin kaiken palstalta lukemansa.

Ei kais syömis- & liikkumisvihon pitäminen sen vaikeampaa voi olla?
*ufopääkkönen*
Aiovvai?? Oikeestikkiko? Joku tiimarinvihko:cautious:...


Nää, toi on vaan jotain...hölöhölöä:unsure:. Eikä nyt voi edes tiimarinvihkoa ollakaan kun koko liikettäkään ei ole.


..mulla ainakaan mitään semmostakaan ole :barefoot:

Mähän oon ihan huono palstailija!!:(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Aikas monella palstalaisella on tiimarivihko johon hyvinkin tarkasti merkitsevät muistiin kaiken palstalta lukemansa.

Ei kais syömis- & liikkumisvihon pitäminen sen vaikeampaa voi olla?
laiskuutta se onkin ettei viiti kirjata nuita asioita ylös ja huolimattomuutta...:oops:
Halaus ja osanotto. Niin se lähtö voi tulla ihan yllättäen ja nopeesti. Kuten appiukon kuolema.
Ehkä syöminen ja runsas liikkuminen ei oo balanssissa. Mulla taas olis toisin päin,painoo pitäisi saaha pois viellä
kiitos <3

joo ei oo balanssia nyt oikein syömisillä ja liikkumisilla...syön kyllä oikein ja monipuolisesti ja tarpeeks (ainakin omasta mielestä) mutku taian liikkua vähän liikaa nyt, joten siihen täytyy nyt laittaa rajote. kyll se täst taas suttaantuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Aikas monella palstalaisella on tiimarivihko johon hyvinkin tarkasti merkitsevät muistiin kaiken palstalta lukemansa.
Voi kun muistais kaikki oikeen elämän asiat ja menot yhtä hyvin kun kaiken turhan paskan mitä luen interwebistä, palsta mukaanlukien. Muistan ihan hirveesti kaikkea varsinkin täältä, enkä kestä sitä. Haluan uskoa, että mun aivojen infoprmaationsäilytyskapasiteetille olis tähdellisempääkin käyttöä.
 
Mutta pyhäpäivä tai ei, arkiaskareisiin se on vain uppouduttava (y)..

..ota iha iisisti
ja muista hellii itseesi
Ja ennen kaikkee rakastaa
vaik välil se on vaikeaa
Elämä on ihanaa
kun sitä elää uskaltaa
Vastatuuleenkin vain nostaa pään
jotta uuden suunnan paremmin näät
:love:

Tuitui:)*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ai hitsi,enpä oo muistanut kirjoittaa vihkoon ylös mitään mitä palstalla on tapahtunut :eek::oops::LOL:
Tosin monihan taitaa nykyään käyttää tietokonetta tai älypuhelinta muistinpanojen tekemiseen :rolleyes::whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä