Jees, mie tiian...se aloittamisen hankaluus..Pitäs joo jumpata.
Mutta kun yhden kerran oikein paattaa etta NYT! ja huomaa kuinka kivaa tekeekaan ja kuinka vahan siihen lopulta menee aikaa, niin - koukussapa sitten iloisesti oot !
Jees, mie tiian...se aloittamisen hankaluus..Pitäs joo jumpata.
Eiks meidän tänään pitänytkään mennä Ellulle saunomaan? Nyt pääsee itku.Pitää jatkaa nyt tavaroiden pakkaamista. Huomenna alkaa remppa.
Minäpä oon ollu vielä ahkerampi: Oon tiskannu tänään jo kahesti, imuroinkin ja tein pyttipannua. Kahviaki keittäny jo kolmesti. Että minä voitin, ni kerta.Laitoin potut kiehumaan.
Kohta on aika laittaa munat ja makkarat pannulle.
Jälkiruokakahvikin tippuu jo.
Kuinkas mä nyt näin ahkera olen?
Ikävää,halaus. Eikö lääkkeet oo auttanu?Selkä on kipeä. Nyt on myös lonkka kipeä. Niin kipeä että ei tiedä miten päin olisin.
Kadehdin ihmistä joka pystyy tirsat vetämään aamun ja illan välillä.Kuinka rakastankaan päivänokosia...huomenta
Tiiät, että toi on lempiruokaani etkä kutsunut mua syömään.Minäpä oon ollu vielä ahkerampi: Oon tiskannu tänään jo kahesti, imuroinkin ja tein pyttipannua. Kahviaki keittäny jo kolmesti. Että minä voitin, ni kerta.
Mä en kadehi kettää..enkä nytkään olis pystynyt vetään yhtään mitään mutku tuli valvottua viimeyönä vähän liian myöhään ja nysse sitte kostautui...Kadehdin ihmistä joka pystyy tirsat vetämään aamun ja illan välillä.
Saannolliset nukkuma- ajat Elluseni*kiillottelee sadekehaansa minka kerkiaa*....- juu-u, eipa niita ole taallakaan nakynyt etta paraskin sanomaan!Mä en kadehi kettää..enkä nytkään olis pystynyt vetään yhtään mitään mutku tuli valvottua viimeyönä vähän liian myöhään ja nysse sitte kostautui...
*ufopaakkonen*...mista lahtien joku dosa/linkki/bussi on valvonut younien tarpeita??Mä en kadehi kettää..enkä nytkään olis pystynyt vetään yhtään mitään mutku tuli valvottua viimeyönä vähän liian myöhään ja nysse sitte kostautui...
Joo... Eiköhän ne tässä taas korjaannu, täytyy vaan panna kuntoonSaannolliset nukkuma- ajat Elluseni*kiillottelee sadekehaansa minka kerkiaa*....- juu-u, eipa niita ole taallakaan nakynyt etta paraskin sanomaan!
..niin...noh...senpa puutetta sitten niin....vaikuttaa niin moneen asiaan kylla...isoppoijjaat on niin kertonuJoo... Eiköhän ne tässä taas korjaannu, täytyy vaan panna kuntoon
Monet asiat voi panna kuntoon...niin...noh...senpa puutetta sitten niin....vaikuttaa niin moneen asiaan kylla...isoppoijjaat on niin kertonu
Senkin hävytön nainen..niin...noh...senpa puutetta sitten niin....vaikuttaa niin moneen asiaan kylla...isoppoijjaat on niin kertonu
Just näin, sä niin tiesit mitä tarkotinMonet asiat voi panna kuntoon.
Mut yhtä monet asiat voi panna myös epäkuntoon.
Niin ne isoppojat mulle kertoi.
Jees, se on sita fifty- sixtyaMonet asiat voi panna kuntoon.
Mut yhtä monet asiat voi panna myös epäkuntoon.
Niin ne isoppojat mulle kertoi.
..ettakoka mitenkako??!! Njut en jummarra ollenkaan, havyttomaksi haukutaan kun ihan selkokielellahan ma siihen laitoin etta sulla on juurikin sanojesi mukaisesti puutosta siina kuntoon panemisessa...Senkin hävytön nainen
Panna on meilläpäin synonyymi laittamiselle ja ööö panemiselle...joten mä käytän sitä molemmissa tapauksissa
Toki pannakin saa kuhan on se oikee mies asialla!!!
Mutta mutta huomaa hymiöt sen mun kommentin perässä murunen!!! *sopottaa hädissään*..ettakoka mitenkako??!! Njut en jummarra ollenkaan, havyttomaksi haukutaan kun ihan selkokielellahan ma siihen laitoin etta sulla on juurikin sanojesi mukaisesti puutosta siina kuntoon panemisessa...
Ite ihan varmasti niin sanoit...mie vain sen vahvistin...