..varpaitas sa kuule, nainen, siella vaan urakalla naemma lasket...ja sitten vaantelet silmias ihmevinoon suukkuses kanssa..etta tokitoki kylla ne huomaa vahemmallakin maarallaMutta mutta huomaa hymiöt sen mun kommentin perässä murunen!!! *sopottaa hädissään*
Oisitsä syöny kikhernepyttäriä?Tiiät, että toi on lempiruokaani etkä kutsunut mua syömään.
Äääääiiiitiiiii!!! Raffi kiusaa!
Ai tänään?Eiks meidän tänään pitänytkään mennä Ellulle saunomaan? Nyt pääsee itku.
Keittö laitetaan uusiksi.Mika remppa ?
Olehan kuitenkin siella varovaisena kun puuhastelet, kroppaas kuunnellen siis
Mä olen kaikkiruokainen ja mulla on aina nälkä.Oisitsä syöny kikhernepyttäriä?
Kiitti. Kyl se auttaa seuraavaan päivään. Sitten tulee taas kipeäksi.Ikävää,halaus. Eikö lääkkeet oo auttanu?
Sulle kelpaisi mun kokkaukset?Mä olen kaikkiruokainen ja mulla on aina nälkä.
Kamoon neitokainen, mulle kelpaa jopa omat kokkaukseni.Sulle kelpaisi mun kokkaukset?
Mun pojalle ei kelpaa.
Iiiik, hiukan ihanaa!! Ihan kokonaanko?*hekumoi*..kaikki tasot ja koneet jajajaja...mimmosta kummosta pintaa? Milla varilla?Keittö laitetaan uusiksi.
Pointsit sulle! Oli muuten ihan pirun hyvää. Laitoin perunaa, porkkanaa, kikherneitä, sipulia ja valkosipulia. Mausteina rosmariinia, mustapippuria, suolaa, paprikaa, piripiriä ja mustapippuria Nirso mini-minäkin tykkäs.Mä olen kaikkiruokainen ja mulla on aina nälkä.
Ei ny niin paljon. Se on kaupungin asunto.Iiiik, hiukan ihanaa!! Ihan kokonaanko?*hekumoi*..kaikki tasot ja koneet jajajaja...mimmosta kummosta pintaa? Milla varilla?
Kerro, nainen, kaikki mita tiiat!!!
..meinaat etta hiukan liian isosti innostuin..samalla vaivallahan sen ois nyt pannu hyvanenaika kunnolla kuntoonEi ny niin paljon. Se on kaupungin asunto.
Kaapit ainakin. En tiiä tarkemmin.
..etta otit sitten screenshotinTSIH
Kyllä. On vanhat kaapit. Tiedä vaikka innostuvat maalaamaan seinät...meinaat etta hiukan liian isosti innostuin..samalla vaivallahan sen ois nyt pannu hyvanenaika kunnolla kuntoon
Mutta - pienikin muutos on kuules hyvasta . Kummasti vain tulee keittioon piristysta ihan pienillakin jutuilla...tai huoneeseen kuin huoneeseen.
Söisin suurella mielihyvällä mä oon tehny melkein samalla reseptillä, sipuli oli jauheena ja piripiri oli chipotleaPointsit sulle! Oli muuten ihan pirun hyvää. Laitoin perunaa, porkkanaa, kikherneitä, sipulia ja valkosipulia. Mausteina rosmariinia, mustapippuria, suolaa, paprikaa, piripiriä ja mustapippuria Nirso mini-minäkin tykkäs.
Ja poppareita...etta otit sitten screenshotin
Uiuiui..se on ihanaa puuhaaKyllä. On vanhat kaapit. Tiedä vaikka innostuvat maalaamaan seinät.
Harmittaa, etten tajunnu maustaa kikherneitä savuaromilla ennen pyttäriin lisäämistä, ois tullu vielä parempaa. Mut ehkä ens kerralla sitten.Söisin suurella mielihyvällä mä oon tehny melkein samalla reseptillä, sipuli oli jauheena ja piripiri oli chipotlea
Harmittaa, etten tajunnu maustaa kikherneitä savuaromilla ennen pyttäriin lisäämistä, ois tullu vielä parempaa. Mut ehkä ens kerralla sitten.