Kaik tavarat hukas, se, mitä just nyt tarvitsisit ei missään, pattereita ei saa säädettyä sopivalle lämpötilalle ja edellinen asukki jättänyt lattiakaivon putsaamatta?
Kaik tavarat hukas, se, mitä just nyt tarvitsisit ei missään, pattereita ei saa säädettyä sopivalle lämpötilalle ja edellinen asukki jättänyt lattiakaivon putsaamatta?
eiks sellanen leffa oo että Kuinka äkäpussi kesytetään?
Mä ajattelin kyllä härnätä kunnes siellä puolella hermostutaan.jokohan ruusa kohta hermostuu tolle harmaalle joka alko vänkäämään sille tuolla isommalla puolen
puhelin, tuo pahalaisen keksintö herätti kesken päiväunien.
mä sentään vastasin, mutten muista mitä.Niiiii mites se menikään silloin lauantai-aamuna kun joku muu ei vastannut luuriin?
aavistelen että joudut härnäämään aikas kauan...Mä ajattelin kyllä härnätä kunnes siellä puolella hermostutaan.
Just one more thingMulta, kuulkaa, puuttuu kakskyt sanaa tosta relaatiosta. 373 keksitty, osa Elenan ja Kahvikirahvin avulla. Mut nyt on jumi!
Jos joku keksii, mikä tää Columboon liittyvä rimpsu on niin oon ikikiitollinen!
".. (3) ...., (5) ..... (5) .... (4) ......." (8)
onk toi se kohta ko kolumbus on jo lähdössä poies syyllisen kämpiltä mutta kääntyy vielä takaisin ja lausuu nuo kuolemattomat sanansa?Just one more thing
Vääntele tuo suomeksi. Lisävinkkinä tuo thing on tässä se mitä poliisit esittävät kun selvittävät murhia tms.
Ruutis Awww ononk toi se kohta ko kolumbus on jo lähdössä poies syyllisen kämpiltä mutta kääntyy vielä takaisin ja lausuu nuo kuolemattomat sanansa?
kato joku Columbon jakso sinäputkestaja ne sanat on mitkä?
Ei suoraan sanomisessa oo mitään jännääja ne sanat on mitkä?
no ennnn katookato joku Columbon jakso sinäputkesta
on siinäEi suoraan sanomisessa oo mitään jännää
iltaa, noi kiusaa eivätkä kerro puuttuvaa lausetta relaatioon..sano niille että kiusaaminen on tuhmaaIltaa
riippuu vähän sanoistakiEi suoraan sanomisessa oo mitään jännää
nii on, mutt mikä se kuolematon lause siltä on?Columbo on täysin hanurista
sanosin mutten tiiä, en oo hetkeen kattonu kolumpooiltaa, noi kiusaa eivätkä kerro puuttuvaa lausetta relaatioon..sano niille että kiusaaminen on tuhmaa
paitsi jos hänellä on kaulin kädessäriippuu vähän sanoistaki
jos esim. muija lausuu sanat "tuuppa äijjänkutjake hetkeks tänne" kammarin ovelta niin on hyvinki jännää