”Ei tuollaista vartaloa ole skandinaavin mahdollista saavuttaa”

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija111
  • Ensimmäinen viesti
Saa mielipide olla mut ei sitä pidä julkisesti alkaa sanomaan. Julkisesti ei saa rumillekaan sanoa niin ei se nyt eroa mun mielestä yhtään. Vaatii aika isoa pokkaa alkaa missejä arvostelmaan kun ite ei oo edes mukana.
itseasiassa mun mielestä toi nainen ei oo ruma, mutta ei hän missivalintanakaan ole paras. Tummissa on todella paljon kauniita naisia ja aivan varmasti siellä olis ollut kauniimpia mistä valita.
 
vierailija
:confused:

itseasiassa mulla on kyllä erittäin vahvat jalat, mutta jatka toki...tähän saakka oot nyt kyllä vähän hakoteillä mutta anna tulla vaan niin katotaan :) Millanen nenä mulla on? entäs millaset hiukset mulla on? silmät? onks millaset korvat? ai niiin ja entä perse?? tissit? kerro nyt:rolleyes:
Ei mua kiinnosta yhtään millanen oot. Sä et ollut mukana kisassa niin ei sulla ole varaa alkaa avautumaan. Erittäin vahvat jalat ja mitä sekin tarkottaa...?? eli maailman vahvimmat muka vai???
 
Ei mua kiinnosta yhtään millanen oot. Sä et ollut mukana kisassa niin ei sulla ole varaa alkaa avautumaan. Erittäin vahvat jalat ja mitä sekin tarkottaa...?? eli maailman vahvimmat muka vai???
aaahh mä luulin että sä tunnet mut kun pystyit kertomaan että oisin läski ja sitten olinkin laihaläski..?
siis mulla on vahvat jalat, ne kehittyy paljon kun niitä käyttää mm. liikunnassa ;)
 
Hyvinkin mahdollista, että Martina ei oikeasti ole yhtään yllättynyt tästä hämmästelystä ja kummastelusta, vaan se oli hänen tarkoituksensakin...

Ja sikäli outoa, että joku muka hämmästelisi voittajan "vääränvärisyyttä", kun ei todellakaan ole ensimmäinen ei-eloveena missivoittaja Suomessa. Eikös tämän hetkinen miss suomikin ole jotain ihan muuta kuin savolaista alkuperää?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Saa mielipide olla mut ei sitä pidä julkisesti alkaa sanomaan. Julkisesti ei saa rumillekaan sanoa niin ei se nyt eroa mun mielestä yhtään. Vaatii aika isoa pokkaa alkaa missejä arvostelmaan kun ite ei oo edes mukana.
Eikö? Koskas tällainen laki on laadittu? Eli koska missejä ei saa arvostella ei tuomaristokaan saa heitä arvostella, ellei oo itse mukana kisassa!
 
Sä ite sanoit että sulla on erittäin vahvat jalat. Ketä vastaan sä oot kisannut??
voi elämän kevät...ei kai se tarkoita sitä että on pakko kisata jos on jalat vahvat? mä käyn lenkillä, crosstrainerilla tykkään huhkia, jalkaprässi on suorastaan kutkuttavan ihana laite...ym ym ym...mutta mä nyt ehkä eniten teen tuota kaikkea ihan omaksi iloksi ja terveydeksi.
 
vierailija
voi elämän kevät...ei kai se tarkoita sitä että on pakko kisata jos on jalat vahvat? mä käyn lenkillä, crosstrainerilla tykkään huhkia, jalkaprässi on suorastaan kutkuttavan ihana laite...ym ym ym...mutta mä nyt ehkä eniten teen tuota kaikkea ihan omaksi iloksi ja terveydeksi.
Miten sä voit sitten tietää että just sulla on erittäin vahvat jalat?? Ei sellasia voi tietää ennen kun kisaa muita vastaan.
 

Yhteistyössä