Tuhat alapeukkua, on aika juhlia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jorma Teräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nvrmnd.gif

ihana:LOL:
 
685251.mp4

minä hönin mummolta aina norttia ja isältä punasta mallua...siihen aikaan kun yritin opetella polttamaan ^^

Onneks tulin aina niin kipeeks, että kokeiluiks jäi enkä polta edelleenkään (y):)
Minä kävin mummolassa siivoamassa ja sain palkaksi askin ja 20-50 mk setelin vaivanpalkaksi. Se vaan, että kun se poltti Barclayta, niin se aski jäi aina hätävaraksi, kun röökit loppui.
 

Yhteistyössä