Boobabe
Nyt ei levitellä eväitä. Mun aika alkaa nukkumaan.No niin nunnat!
tv2 ja illan GameofThrones- maraton alkaa.
Eväät esiin ja sohvalle mars.
Nyt ei levitellä eväitä. Mun aika alkaa nukkumaan.No niin nunnat!
tv2 ja illan GameofThrones- maraton alkaa.
Eväät esiin ja sohvalle mars.
huusikko keulilla vai peräpuolella olevalle miehelle?Ajelin yks kesäilta hämärissä töihin.
Tuossa Upsalan tällä puolella näin jotain liikettä tiellä, siinä sivussa.
Ajattelin , että on kuollut hirvi.ajelin lähemmäksi ja huomasin sen liikkuvan.ja ajoin vielä
lähemmäksi ja löysin parin rakastelemassa.
Vihastui vähän ja huusin miehelle, että etkö sinä nähnyt, että olin tulossa.
Hän vastasi ja sanoi, että kyllä hän näki, mutta hän oli myöskin tulossa ja vain mulla oli jarrut.
Miksi nolottaa? Jos on rehellinen itselleen, ei voi tehdä vääryyttä muillekaanJoo, alotin kommentin sanoilla "Musta toi blogiteksti oli ihan yhtä paska ku ne hesarin mielipidekirjoituksetkin..."
Melkein nolottaa.
kynttilät käryää ja päästää ilmakehään hiilidioksidia ja muita myrkkyjä...talo hiljaisena ja lahes kokonaan unisenakin ...
Parit tunnelmakynttilat kehiin, hiukan lamminta glogia ja ihan vain olemista kehiin nyt...ei huonoo ollenkaan maanantain orastavalle myohasillalle
Mita sittekynttilät käryää ja päästää ilmakehään hiilidioksidia ja muita myrkkyjä
hyvä pointtiMita sitte
(...kuollaan taalla muutenkin joskus johonkin...)
ilmastotalkoissa joko ollaan mukana tai sitte ei olla..ja jos nuista kahdesta pienesta tuikkukynttilasta tulee nyt maailman laajuinen luonnonkatastrofi ja miljardien ihmisten mielenpahoittamisilmio ni....
....tulkoot
Pikkusesti luulen etta oisin ansainnut nyt tammoisen oman horhotunnelmafiilistelyiltaman
..pitaa mulla nyt hyvanenaikasentaan joku pikkuinen pahe ollailmastotalkoissa joko ollaan mukana tai sitte ei olla
pienistä puroista jne jne
kerron äitille jos mua alat taas kiusimaanhitsi kun tekis mieli kiusia Ruutista mutku on masu niin täys niin ei jaksa muuta kun röyhtäillä *röyh*
Kuinka nii taas? mä ikinä ketään kiusaakerron äitille jos mua alat taas kiusimaan
etpä tietenkäänKuinka nii taas? mä ikinä ketään kiusaa
innocent = Elenaetpä tietenkään
niimpäcock teaser = Elena
mikä se sellanen kukonkiusaaja on? en ees oo sellanenniimpä