The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
täällä lämmöt on nollassa ja yöllä tullu tuuman verran lunta

tiet on tosi luikkaat
meeppä tekee äkkiä lumiukko pihalle :)

Todella!
Mä pyrin lopettman kolmannen mukillisen kohdalla. Ja iltapäivällä saa vielä yhden jos alkaa uuvuttaa. Kyl on herkkua!
mä juon kanssa nykyään sen kaks kupillista..oli muuten han-ka-la tehdä noin raju leikkaus kahesta pannullisesta/pvä kahteen kupilliseen, mutta en kadu :coffee: illalla sitte toinen kupillinen maistuu ihan kuningasjuomalta:love:
 
Hmmm... toi tiputtava räystäs... on rikki! Ja valuttaa kurjasti portaalle ja seinään. Oitis valittamaan taloyhtiön sen jonkun puheenjohtajalle tai mikä se ikinä onkin. Rivariasumisesta pitää ottaa kaikki ilo irti! :X3:

No ei, tosissaan, homehtuuhan tää mörskä ellei asialle jotain tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Hmmm... toi tiputtava räystäs... on rikki! Ja valuttaa kurjasti portaalle ja seinään. Oitis valittamaan taloyhtiön sen jonkun puheenjohtajalle tai mikä se ikinä onkin. Rivariasumisesta pitää ottaa kaikki ilo irti! :X3:

No ei, tosissaan, homehtuuhan tää mörskä ellei asialle jotain tehdä.
eiks valitus kuulu tehdä isännöitsijälle?

onko vika siis räystäässä vai kourussa?
 
Ipana pelas eilen ja kävin auttelemassa muutamassa kohdassa. Oli kivaa, et oli pakko pelata itekin "vähän" sit ku hän kävi nukkumaan :oops:
mä muistan kun pojat halus pienenä aina pelata kaksinpelejä Batmanissa ja sly cooperissa....kyllä siinä sai ohjaimet kyytiä lapsen käsistä hyvinnii äkkiä kun äiti peittos lapsensa ja tuuletti onnellisena :love: aina pyysivät uuestaan pelaamaan ja kun voitin, suuttuivat...tyypillisiä miehenalkuja:love:

sama juttu kävi jos voitin ne jossain rallipelissä, hirvee itku kuinka äiti huijaa ja sitten lähti ohjaimet liitoon :love:
 
mä muistan kun pojat halus pienenä aina pelata kaksinpelejä Batmanissa ja sly cooperissa....kyllä siinä sai ohjaimet kyytiä lapsen käsistä hyvinnii äkkiä kun äiti peittos lapsensa ja tuuletti onnellisena :love: aina pyysivät uuestaan pelaamaan ja kun voitin, suuttuivat...tyypillisiä miehenalkuja:love:

sama juttu kävi jos voitin ne jossain rallipelissä, hirvee itku kuinka äiti huijaa ja sitten lähti ohjaimet liitoon :love:
Me pelataan just Sly Cooper 3:sta :D Ihan sikahyvä peli. Pitäis hankkii ne ekatkin osat, ykkönen oli paras.
 
Ja meil on sääntö, et sit jos menee hermot pelin kanssa ja pelaaminen harmittaa enemmän kuin on hauskaa, niin pelikone menee kiinni heti. En ala yhtään kuuntelemaan narinaa pelaamisesta, ja se tekee lapsellekin hyvää kun pääsee rauhoittumaan (vaikka sillä hetkellä, kun käsken sammuttaa vekottimen, harmittaakin kahta kauheemmin).
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Hmmm... toi tiputtava räystäs... on rikki! Ja valuttaa kurjasti portaalle ja seinään. Oitis valittamaan taloyhtiön sen jonkun puheenjohtajalle tai mikä se ikinä onkin. Rivariasumisesta pitää ottaa kaikki ilo irti! :X3:

No ei, tosissaan, homehtuuhan tää mörskä ellei asialle jotain tehdä.
Oiskos huoltoyhtiö jättäny kourut putsaamati syksyllä ja ny ne on jäätä, sekä puunlehtiä täys, jolloin vesi ei kulje niinkuin pitäis
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä