Täholiks sulla kauhee erektio, kun heräsit?
Eikös tuo ole ihan nykypäivää Häkestä saa jotainn tuon tyyppistä vastausta eniveisHerranjumala kuolen
Terapian tarpeessa?Voihan pehva, torstaina on mentävä miehen siskontytön synttäreille ja mie kammoon & pelkään kierreportaita sinne kämppään kolmanteen kerrokseen,kaiteet on ohuet ja näyttää huteralta. Tulee olo että voi tippua alas,jos vähän horjahtaa. Mä oon aina nähny painajaisia siitä,että kaadun portaissa ja putoan Viime kerralla sai kävellä hitaasti sydän kurkussa joka askeleella.
Mä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina vaan varpaita tai edelläseisovan takapuolta, koska ylös tai alas ei voi kattoo tai ahistaa. Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.Voihan pehva, torstaina on mentävä miehen siskontytön synttäreille ja mie kammoon & pelkään kierreportaita sinne kämppään kolmanteen kerrokseen,kaiteet on ohuet ja näyttää huteralta. Tulee olo että voi tippua alas,jos vähän horjahtaa. Mä oon aina nähny painajaisia siitä,että kaadun portaissa ja putoan Viime kerralla sai kävellä hitaasti sydän kurkussa joka askeleella.
Miks,varmaan aika monia pelottaa huterat ja jyrkät kierreportaat. Ei mua muut portaat pelota.Terapian tarpeessa?
Ei muakaan muut portaat pelota,noi on vaan niin huteran tuntuiset. Onneksi painajaisia portaista nyt ei oo useinMä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina vaan varpaita tai edelläseisovan takapuolta, koska ylös tai alas ei voi kattoo tai ahistaa. Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.
mee tekee se 15. relaatio ja kerro ne kaikki sanat...kaikki sanat, kaikki!Teinpä muuten ihan hullun hyvää lasagnea just. Nom.
mä lupasin tehä huomenna miehelle lasagneaTeinpä muuten ihan hullun hyvää lasagnea just. Nom.
?mä lupasin tehä huomenna miehelle lasgnea
Mulla tulee portaikoissa, jos ne on "ilmassa", siis kaiteista näkyy läpi ja se kuilu keskellä Tästä ei tullut, vaikka se oli 2200m korkealla - meri tosin aika kaukana, mutta katso läheltä:Mä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina vaan varpaita tai edelläseisovan takapuolta, koska ylös tai alas ei voi kattoo tai ahistaa. Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.
Tää on joku mistä hyppää manaajatyttö silmille, en ala tuijottelemaan. En halua kuolla sydänkohtaukseen kaksplussan äärellä.Mulla tulee portaikoissa, jos ne on "ilmassa", siis kaiteista näkyy läpi ja se kuilu keskellä Tästä ei tullut, vaikka se oli 2200m korkealla - meri tosin aika kaukana, mutta katso läheltä:
tuliko? ---soratien reuna oikeassa alakulmassa
En saatana osaa Oon keksiny tänään vasta yhden sanan, tai kaks.mee tekee se 15. relaatio ja kerro ne kaikki sanat...kaikki sanat, kaikki!
ei tuolta mitään hypänny ainakaan mun silmilleTää on joku mistä hyppää manaajatyttö silmille, en ala tuijottelemaan. En halua kuolla sydänkohtaukseen kaksplussan äärellä.
alat pikkuhiljaa muuttua ruutiukoksi sinäkinMä pelkään kampin metron liukuportaita. Tuijottelen aina edelläseisovan mimmin takapuolta, koska Se on jännää, ei mulle missään muualla tuu tommosia.
Siis lasagnea,yks kirjain vahingossa puuttui
Kehoitan jatkossa kiinnittämään enemmän huomiota huolellisuuteenSiis lasagnea,yks kirjain vahingossa puuttui