onneks vaan melkein..toivoton tapaus...*melkein pahastuu*
Höö mä oon neitsyt,ihan viatonEiku vaan minä, te muut ees tiiä mitä se sana meinaa!!! Tai no sä nyt ehkä tiiät mut noi muut mittää tiiä!!*sipisee korvaan topakkana*
Jatkaa tiiviisti.....Eiku vaan minä, te muut ees tiiä mitä se sana meinaa!!! Tai no sä nyt ehkä tiiät mut noi muut mittää tiiä!!*sipisee korvaan topakkana*
mitä nää horiset nainen? *hörppii kahvia mietteissään ja ajattelee että voisipa vaikka pistää banaania poskeen*...jos sitä ois..mutku ei oo!!!!Jatkaa tiiviisti.....
Terve Maria, armoitettu, Herra sinun kanssasi.
Siunattu sinä naisten joukossa ja siunattu kohtusi hedelmä Jeesus.
Siis tuohan on jo ihan pervoa.... siunattu kohtusi hedelmä . Ja meitä syytetään pervoiksi. Jo sanassa näköjään perwoillaan. Voi hedelmä parat .
kuin myös...ja nunnaHöö mä oon neitsyt,ihan viaton
En mitäänmitä nää horiset nainen? *hörppii kahvia mietteissään ja ajattelee että voisipa vaikka pistää banaania poskeen*...jos sitä ois..mutku ei oo!!!!
Mulla on pussillinen banaaneja.mitä nää horiset nainen? *hörppii kahvia mietteissään ja ajattelee että voisipa vaikka pistää banaania poskeen*...jos sitä ois..mutku ei oo!!!!
..no relaatiot on vissiin tosi pahoja kun pukkaa ave mariankin ylitulkitsemistaEn mitään
kuin myös...ja nunna
Hupsista no ainakin rehellinen kommenttiSe tunne, kun koulukaveri jakaa facebookkiin törkeen paskan blogitekstin liittyen hesarin mielipidepalstalla kirjoitettuihin teksteihin. Meet kommentoimaan, että blogiteksti oli ihan yhtä paska, kärjistävä ja yleistävä kuin ne hesarin mielipidekirjoituksetkin. Vasta saadessasi vastakommentin koulukaverilta, tajuat, että se blogiteksti on hänen itsensä kirjoittama.
Hups.
no et oo mikkää syntinen *laulaa madonnan like a virginiä hiljaa kisun korvaan*Mutta taa syntinen ihanuus lahtee iltawilleihin ...
...eli jossain taustahorhona
Joo, alotin kommentin sanoilla "Musta toi blogiteksti oli ihan yhtä paska ku ne hesarin mielipidekirjoituksetkin..."Hupsista no ainakin rehellinen kommentti
kyllä se kuittaa sen sulle takasin kun meet ite jotain julkaseeJoo, alotin kommentin sanoilla "Musta toi blogiteksti oli ihan yhtä paska ku ne hesarin mielipidekirjoituksetkin..."
Melkein nolottaa.
Taas, tänäänkiMenin sänkyyn.
JaaTulin taas, tänäänki