The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*ufopaakkonen*:rolleyes:

...no nyt..jopas jotakin...:oops::barefoot:....joka suunnalta oon saanut jormaa:rolleyes::love:...toipumisessa mennee kylla oma aikansa..
Oisinpa minäkin saanut:love:...eiku mitä mä höpötän!!!! :barefoot::barefoot:*sulkee suunsa hädissään ja posket punasina*:barefoot::barefoot::barefoot:

Mulle kaikki nää Jormat on olleet tosi herttasia, sydämiä on tullut niin Jorma Teräkseltä kuin Teräksen Jormalta....i'm not complaining at all!:love: *heittelee lentopusuja Jormille* muisk muisk!:p:love:
 
@Asiankannattaja - mita ihanaa :)!!

Siunattuja olkoon herttaiset naapurin 80-vuotiaat rouvat :love:!
Ja ma oon niin aina tienny sen etta sulla on siella se lammin sydan sykkimassa :love:...ja olepas hilijaa nyt siella, etka venkuloi ja vaita mulle ollenkaan vastaan, koska ma olen oikeassa :)(y)...tiiat sen itekin :)

Tuommoisessa "pulassa olemisesta" vain nauti ja suuntaa entista varmemmin kohti entista mukavampaa pulassaolemista kohti (y)!
 
Oisinpa minäkin saanut:love:...eiku mitä mä höpötän!!!! :barefoot::barefoot:*sulkee suunsa hädissään ja posket punasina*:barefoot::barefoot::barefoot:

Mulle kaikki nää Jormat on olleet tosi herttasia, sydämiä on tullut niin Jorma Teräkseltä kuin Teräksen Jormalta....i'm not complaining at all!:love: *heittelee lentopusuja Jormille* muisk muisk!:p:love:
..no oot se siekin saanu oman annokses, kuten miekin :rolleyes::love:...

..ja naa Teraksen velikullat nyt on tommosia...yllatyksellisen lutuisia :love:*huokailee*
 
vierailija
Juustoinen makaronilaatikko on muuten uunissa kypsymassa, salaattia meinaan viela tekaista aimo annoksen :)

Kaksi kolmesta on jossain eli katellaan nyt keta onkaan ruokapoydan aarella...
Hmmm.paula tässä: tohtisko kokeilla raejuustosta sitä? Meidän vakiojuustossa Andechse natur Körniger Bio-Frischkäse on ihanaa. Rasvaa 4,5%, joten --- Paljonko sitä laittais?
Voisit muuten vastata tuonne salinpuolellekin, kun sulla on niin hyviä neuvoja usein. Eikä tarvi olla aina samaa mieltä, vaikka niin sanonkin:LOL:
 
Hmmm.paula tässä: tohtisko kokeilla raejuustosta sitä? Meidän vakiojuustossa Andechse natur Körniger Bio-Frischkäse on ihanaa. Rasvaa 4,5%, joten --- Paljonko sitä laittais?
Voisit muuten vastata tuonne salinpuolellekin, kun sulla on niin hyviä neuvoja usein. Eikä tarvi olla aina samaa mieltä, vaikka niin sanonkin:LOL:
Hei joo, raejuustokin menee tosi hyvin mukana :). Mulla oli nyt tossa tommonen sekalainen jamapalojen hyotykaytto kyseessa :D...ei kerrota ipanoille mutta sinne lipsahti hiukkasesti myos sinihomejuustoakin :p

Ja yllari yllari, yksi on jo tulossa tohkeissaan kotia kohti mutta yhta sankaria en saa edes kiinni kun - kannykkaan ei saa yhteyksia :D! Katotaas nyt sitten mihin aikaan sankarilla kurnii nalka suolissaan....
 
EN.
Kuuntele nyt hyvä ihminen niitä sanoja. Pelkkää hässimis- ja sukuelinten toimintojen kuvausta koko ralli.
mää tiijän ne sanat, pointti olikin siinä että *rykii ja selvittää kurkkuaan* mulle toi ei ois sellanen piisi mitä kuuntelisin kun..you know...tiiätsää vai et sää tiiä? :barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:no ethän sää nunna mittää tiiä:confused::barefoot:

Esim tääkin on parempi vaihtoehto


:love:
 
Mitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Mitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
Lunaticilta jos kysyt niin saat vastauksena jotain illuminaatioon viittaavaa
0roosa0 taas kertois sen olevan perkeleen keksintöä...samaa sanoisi kirahvi...
Ruutiksen mielestä sen pelin vois viiä saunan taakse
ja mä olen kaikkein viattomimpana vaan luullut pelaavani sanapeliä:confused:

ota nuista nyt sitte selevää kuka on oikeessa??!:barefoot::barefoot:
 
Mitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
http://hyotynen.iki.fi/relaatiot/

Mene tuonne, valitse valikosta 15 - Harry Potter. Sit lue oikeesta reunasta kohta "ohjeet" ja ala pelaamaan. Sitten tuu vertaistueksi kiroamaan ja manaamaan tonne Relaatio 15 -ketjuun.

Muoks, sanoinko kiroamaan ja manaamaan. Tarkotin tietenkin, et nauttimaan hauskasta ja mukavasta pelistä, joka yhdistää ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:
mää tiijän ne sanat, pointti olikin siinä että *rykii ja selvittää kurkkuaan* mulle toi ei ois sellanen piisi mitä kuuntelisin kun..you know...tiiätsää vai et sää tiiä? :barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:no ethän sää nunna mittää tiiä:confused::barefoot:

Esim tääkin on parempi vaihtoehto


:love:
Älä selitä siellä (asian vierestä). Ihmettelen vaan että jollain on pokkaa laulaa mombasaa vakavalla naamalla. :ROFLMAO:
 
Mitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
..nooo..jos haluut harmaantuvia hiuksia tai kenties kiskoa hiuksia paakkosestas tai muuten vain uliuliuliulista tai mieles pahoittaa tai ihan vaan huomata etta sanat eivat ole ystavia niin - anna menna vaan (y)!
 
Lunaticilta jos kysyt niin saat vastauksena jotain illuminaatioon viittaavaa
0roosa0 taas kertois sen olevan perkeleen keksintöä...samaa sanoisi kirahvi...
Ruutiksen mielestä sen pelin vois viiä saunan taakse
ja mä olen kaikkein viattomimpana vaan luullut pelaavani sanapeliä:confused:

ota nuista nyt sitte selevää kuka on oikeessa??!:barefoot::barefoot:
Noidan loihtima perkeleelline kirous
 
Älä selitä siellä (asian vierestä). Ihmettelen vaan että jollain on pokkaa laulaa mombasaa vakavalla naamalla. :ROFLMAO:
aaahhhaaahhaa mitä tahansa voi laulaa vakavalla naamalla, ei tästä oo kauan kun lauloin lidlissä leeviä ja liiviä ''itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla'' veisua:love: en tosin kailottanut sydämenkyllyydestä ja kitarisat vilkkuen, mutta sen verran ääneen että sen muutama muukin tais kuulla...ja sen jälkeen hilppasinkin äkkiä toiselle käytävälle korvat ja posket punasena:oops:
 
aaahhhaaahhaa mitä tahansa voi laulaa vakavalla naamalla, ei tästä oo kauan kun lauloin lidlissä leeviä ja liiviä ''itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla'' veisua:love: en tosin kailottanut sydämenkyllyydestä ja kitarisat vilkkuen, mutta sen verran ääneen että sen muutama muukin tais kuulla...ja sen jälkeen hilppasinkin äkkiä toiselle käytävälle korvat ja posket punasena:oops:
..sa sentaan hokaat tommoset jutut etta ymparisto huomioi ja kuulee ja nakee muttakun ma en todellakaan aina enka etes useimmitenkaan tota huomaa ja sitten annan menna vaan :D..ipanat jos on mukana niin silta suunnalta kylla tulee kannustusta tyyliin "etsa voisitsa nyt oikeesti aiti hei olla hiljaa??!!" :D...
 
..sa sentaan hokaat tommoset jutut etta ymparisto huomioi ja kuulee ja nakee muttakun ma en todellakaan aina enka etes useimmitenkaan tota huomaa ja sitten annan menna vaan :D..ipanat jos on mukana niin silta suunnalta kylla tulee kannustusta tyyliin "etsa voisitsa nyt oikeesti aiti hei olla hiljaa??!!" :D...
Pakkohan se on huomata kun vastaantulijaa hymyilyttää, eikä se tainnut (ainakaan sillä kertaa) johtua sinisistä tuikkivista silmistäni vaan ihan niistä pikkutuhmista sanoista mitkä tupsahtelivat suustani ulos samalla kun tutkin löytyiskö Lidlissä löytyiskö sieltä sellasta siemensekoituspussia salaatin joukkoon (juu ei löytynä sitäkään):cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä