Kai otat naapurin mummon kämppäriksi?Alotin pakkaamaan muuttoa varten, ny on jo yks pahvilaatikollinen kamaa pakattu
Kai otat naapurin mummon kämppäriksi?Alotin pakkaamaan muuttoa varten, ny on jo yks pahvilaatikollinen kamaa pakattu
EnKai otat naapurin mummon kämppäriksi?
Samoin.KYLLÄ
pöllit mun sanamuunnoksen emmerdalesta *katkeraa vuodatusta*Samoin.
Tulin iloseksi kun muistin että tuli ostettua sitä vl, Saan emmentaalin aikaan rouskutella.
pöllit mun sanamuunnoksen emmerdalesta *katkeraa vuodatusta*
pöllijä
kuivattamatta se on viel parempaaSamoin.
Tulin iloseksi kun muistin että tuli ostettua sitä vl, Saan emmentaalin aikaan rouskutella.
mikä mua vaivaa..tää on jo toinen kerta kun saan hyvän idean muokkaukselle, mutta unohan sen just kun pitäs kirjottaa jotain...kuka mun ajatuksia kronklaa?kuivattamatta se on viel parempaa
Dementiamikä mua vaivaa..tää on jo toinen kerta kun saan hyvän idean muokkaukselle, mutta unohan sen just kun pitäs kirjottaa jotain...kuka mun ajatuksia kronklaa?
ai kenet se mummo piiskaa? Lunaticin? no mutku Lunahan tykkää piiskaamisesta nii eihän se mittää haittaaÄlä mene, naapurin mummo piiskaa Sinut, jos menet.
sinua tarkotin, Sinut hää piiskaa.ai kenet se mummo piiskaa? Lunaticin? no mutku Lunahan tykkää piiskaamisesta nii eihän se mittää haittaa
mutku miks mua piiskataan? Mä mittää oo tehny, kiltti olen...ihan tosi kilttiS
sinua tarkotin, Sinut hää piiskaa.
mikä mua vaivaa..tää on jo toinen kerta kun saan hyvän idean muokkaukselle, mutta unohan sen just kun pitäs kirjottaa jotain...kuka mun ajatuksia kronklaa?
..ma tietaa, ma tietaa*hihkuu ja pomppii niin etta kikkurapowwo vaan sinkoilee silmille ja seittemaan eri suuntaan ja piiiitkat villasukatkin valuu pitkin kinttuja*!!!mikä mua vaivaa..tää on jo toinen kerta kun saan hyvän idean muokkaukselle, mutta unohan sen just kun pitäs kirjottaa jotain...kuka mun ajatuksia kronklaa?