The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No nii.

Päivän kannatettavat asiat hoidettu.

Kun taannoin mainitsin loppiaissokkoillallistreffit niin huomasin, että tällä ovelalla sokkotreffejä järjestävällä rouvalla ei ole keittiössä kattovalaisinta.
Minullapa on yksi kellarikomerossa aivan joutilaana.

Se järjestyy hänen keittiönsä kattoon parissa minuutissa. Mutta tietysti tarvitsen paikalle valonnäyttäjäksi esimerkiksi sen ihastuttavan naisen jonka kanssa hän meille sokkotreffit järjesti.
Kuinkas minä pimeän keittiön kattoon mitään lamppua näkisin kytkeä ilman osaavaa valonnäyttäjää?

Joten soitin tuolle rouvalle.
Asia on kuulemma ihan vaan järjestelykysymys.
Hän on kiitollinen valaisimesta ja "valonnäyttäjä" kuulemma tulee avustamaan hommassa oikein mielellään.

Kuinkas tässä nyt näin kävi?

Nimim. taidan olla liemessä ja miten tästä pääsee karkuun jos ei tahdo päästä karkuun?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kotona,viellä on vähän näkö hämärä,ei meinaa kirjaimia nähä kunnolla. Tuloksissa nenee parista viikosta kuukauteen. Toivottavasti ei oo muutoksia
 
Jorma Teräs voi puolestani suksia kuuseen.

Osoittamallaan osaamisella ei ole tippaakaan varaa alapeukuttaa yhtään mitään.
Vaikkapa ruutiksella olis varaa alapeukuttaa minua. Hän sentään tietää hirvikivääreistä, volvoista, sähköstä, isänä olemisesta, tms niin paljon, että voi olla kanssani eri mieltä.

Mutta TeräsJorma ei tiedä edes sitä, että terästä on montaa sorttia. On hiiliteräs, ruostumaton teräs, haponkestävä teräs ja vi*unkestävä teräs. Viimeksi mainitusta valmistetaan mm. tanssitankoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kaikki Teräksen veljekset siirtyvät bannilistalleni välittömästi.

Omasta toiveestaan siellä ovat ruutis ja päätön.
Vastahakoisesti siellä on tinkuliini koska hän ei tykkää kommenteistani niin on parempi että en näe mitään kommentoitavaa.

Mut teräksen veljeskunta lentää bannilistalleni heti.
 
pärjäsin hyvin 54-vuotiaaksi, mutta sitten alkoi ärsyttää, kun ei nähnyt pikkupränttiä ja piti hankkia 1.50- vahvuuden suurentavat. Nyt on 2.0 sopiva. Ei maksa paljon ne, kun ostaa ruokakaupasta(y)
Noit +lukulaseja saa lantilla vaikka huoltoasemalta.

Mut jos tarttee miinuslaseja - niin ne aina maksaa ihan helvetisti.

Vaikka saisi pokat ilmaiseksi ja toisen linssin kaupan päälle niin näkölasit on aina sata kertaa kalliimmat kuin lukulasit.
 
Mulla ei ole aavistustakaan mihin asia tästä etenee.

Nyt vaan vaikuttaa siltä, että tommoisten vanhojen rouvien silmällä on käyttöä.

Jotenkin olen tilanteessa josta tykkään.

Keittiölampun asennus on niin mitätön vaiva, että sen teen joka tapauksessa milloin tahansa.
Mutta jos saa avustajaksi ihastuttavan viiskymppisen naisen niin voi kuulkaa miten näppärästi asennus onnistuukaan.

Noi kasikymppiset rouvat osaavat olla aikamoisia tapauksia jos saavat päähänsä jotain kummallista. Kuten että AaKoo ja Minna* (nimi muutettu) sopisivat yhteen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä