lasit on kyllä törkeissä hinnoissaMunki pitäis mennä optikolle, mut oon lykänny sitä onnistuneesti ku kauhistuttaa jo ajatuskin silmälasien hinnoista.
lasit on kyllä törkeissä hinnoissaMunki pitäis mennä optikolle, mut oon lykänny sitä onnistuneesti ku kauhistuttaa jo ajatuskin silmälasien hinnoista.
Taitaa mullakin ikänäkö vähän vaivata,ihan pientä tekstiä enää kunnolla. Onneksi ei tarvii laseja vielläMunki pitäis mennä optikolle, mut oon lykänny sitä onnistuneesti ku kauhistuttaa jo ajatuskin silmälasien hinnoista.
pärjäsin hyvin 54-vuotiaaksi, mutta sitten alkoi ärsyttää, kun ei nähnyt pikkupränttiä ja piti hankkia 1.50- vahvuuden suurentavat. Nyt on 2.0 sopiva. Ei maksa paljon ne, kun ostaa ruokakaupastaTaitaa mullakin ikänäkö vähän vaivata,ihan pientä tekstiä enää kunnolla. Onneksi ei tarvii laseja viellä
Noit +lukulaseja saa lantilla vaikka huoltoasemalta.pärjäsin hyvin 54-vuotiaaksi, mutta sitten alkoi ärsyttää, kun ei nähnyt pikkupränttiä ja piti hankkia 1.50- vahvuuden suurentavat. Nyt on 2.0 sopiva. Ei maksa paljon ne, kun ostaa ruokakaupasta
Lukulasit ois oman arvion mukaan vaihtumassa todennäkösesti näkölaseiks Yhyy.Noit +lukulaseja saa lantilla vaikka huoltoasemalta.
Mut jos tarttee miinuslaseja - niin ne aina maksaa ihan helvetisti.
Vaikka saisi pokat ilmaiseksi ja toisen linssin kaupan päälle niin näkölasit on aina sata kertaa kalliimmat kuin lukulasit.
pitäsköhän alkaa kattomaan emmentaaliaMuista @Elena777 Emmerdale tänään.
Kuules Luna beibe mulla on sulle asiaa..pysys hetki aloillas!!
Kuules Luna beibe mulla on sulle asiaa..pysys hetki aloillas!!
Viimeinkin lunatic hymyilee.
Viimeinkin lunatic hymyilee.
KYLLÄTykkäättekö varrasleivästä?
ENTykkäättekö varrasleivästä?