Boobabe
Jooai sinäkö se oot
Jooai sinäkö se oot
Oisinpa minäkin saanut...eiku mitä mä höpötän!!!! *sulkee suunsa hädissään ja posket punasina**ufopaakkonen*
...no nyt..jopas jotakin.......joka suunnalta oon saanut jormaa...toipumisessa mennee kylla oma aikansa..
..no oot se siekin saanu oman annokses, kuten miekin ...Oisinpa minäkin saanut...eiku mitä mä höpötän!!!! *sulkee suunsa hädissään ja posket punasina*
Mulle kaikki nää Jormat on olleet tosi herttasia, sydämiä on tullut niin Jorma Teräkseltä kuin Teräksen Jormalta....i'm not complaining at all! *heittelee lentopusuja Jormille* muisk muisk!
Hmmm.paula tässä: tohtisko kokeilla raejuustosta sitä? Meidän vakiojuustossa Andechse natur Körniger Bio-Frischkäse on ihanaa. Rasvaa 4,5%, joten --- Paljonko sitä laittais?Juustoinen makaronilaatikko on muuten uunissa kypsymassa, salaattia meinaan viela tekaista aimo annoksen
Kaksi kolmesta on jossain eli katellaan nyt keta onkaan ruokapoydan aarella...
Panoaddiktien lemppari tämä kpl, en epäile.
mä olen laulanut tään niin monta kertaa karaokessa etten ees muista taiska
et kai vain puhu nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä?Panoaddiktien lemppari tämä kpl, en epäile.
Hei joo, raejuustokin menee tosi hyvin mukana . Mulla oli nyt tossa tommonen sekalainen jamapalojen hyotykaytto kyseessa ...ei kerrota ipanoille mutta sinne lipsahti hiukkasesti myos sinihomejuustoakinHmmm.paula tässä: tohtisko kokeilla raejuustosta sitä? Meidän vakiojuustossa Andechse natur Körniger Bio-Frischkäse on ihanaa. Rasvaa 4,5%, joten --- Paljonko sitä laittais?
Voisit muuten vastata tuonne salinpuolellekin, kun sulla on niin hyviä neuvoja usein. Eikä tarvi olla aina samaa mieltä, vaikka niin sanonkin
EN.et kai vain puhu nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä?
Emmä tuota kuuntelis kun panisin menemään!!!
mää tiijän ne sanat, pointti olikin siinä että *rykii ja selvittää kurkkuaan* mulle toi ei ois sellanen piisi mitä kuuntelisin kun..you know...tiiätsää vai et sää tiiä? no ethän sää nunna mittää tiiäEN.
Kuuntele nyt hyvä ihminen niitä sanoja. Pelkkää hässimis- ja sukuelinten toimintojen kuvausta koko ralli.
Lunaticilta jos kysyt niin saat vastauksena jotain illuminaatioon viittaavaaMitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
http://hyotynen.iki.fi/relaatiot/Mitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
Älä selitä siellä (asian vierestä). Ihmettelen vaan että jollain on pokkaa laulaa mombasaa vakavalla naamalla.mää tiijän ne sanat, pointti olikin siinä että *rykii ja selvittää kurkkuaan* mulle toi ei ois sellanen piisi mitä kuuntelisin kun..you know...tiiätsää vai et sää tiiä? no ethän sää nunna mittää tiiä
Esim tääkin on parempi vaihtoehto
..nooo..jos haluut harmaantuvia hiuksia tai kenties kiskoa hiuksia paakkosestas tai muuten vain uliuliuliulista tai mieles pahoittaa tai ihan vaan huomata etta sanat eivat ole ystavia niin - anna menna vaan !Mitä ne on nuo Relaatio avaukset? Tuleeko niitä aina numerojärjestyksessä ja kuinka pitkälle. En saatunarallaa ymmärrä mitään. Pitäisiköhän niihin sotkeentua ja alkaa häirintä. Ahkera digihyökkäys vai mikä se nyt on. Semmoinen kyberisku.
Noidan loihtima perkeleelline kirousLunaticilta jos kysyt niin saat vastauksena jotain illuminaatioon viittaavaa
0roosa0 taas kertois sen olevan perkeleen keksintöä...samaa sanoisi kirahvi...
Ruutiksen mielestä sen pelin vois viiä saunan taakse
ja mä olen kaikkein viattomimpana vaan luullut pelaavani sanapeliä
ota nuista nyt sitte selevää kuka on oikeessa??!
ei kannata laittaa panomusaa koska sitte ei kuule jos muksuille tulee joku härdellimää tiijän ne sanat, pointti olikin siinä että *rykii ja selvittää kurkkuaan* mulle toi ei ois sellanen piisi mitä kuuntelisin kun..you know...tiiätsää vai et sää tiiä? no ethän sää nunna mittää tiiä
Esim tääkin on parempi vaihtoehto
aaahhhaaahhaa mitä tahansa voi laulaa vakavalla naamalla, ei tästä oo kauan kun lauloin lidlissä leeviä ja liiviä ''itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla'' veisua en tosin kailottanut sydämenkyllyydestä ja kitarisat vilkkuen, mutta sen verran ääneen että sen muutama muukin tais kuulla...ja sen jälkeen hilppasinkin äkkiä toiselle käytävälle korvat ja posket punasenaÄlä selitä siellä (asian vierestä). Ihmettelen vaan että jollain on pokkaa laulaa mombasaa vakavalla naamalla.
emmää mittää oo laittamassakaan tai hommailemassakaan...neuvoin vaan Lunanunnannaa hyvän musiikin suhteenei kannata laittaa panomusaa koska sitte ei kuule jos muksuille tulee joku härdelli
..sa sentaan hokaat tommoset jutut etta ymparisto huomioi ja kuulee ja nakee muttakun ma en todellakaan aina enka etes useimmitenkaan tota huomaa ja sitten annan menna vaan ..ipanat jos on mukana niin silta suunnalta kylla tulee kannustusta tyyliin "etsa voisitsa nyt oikeesti aiti hei olla hiljaa??!!" ...aaahhhaaahhaa mitä tahansa voi laulaa vakavalla naamalla, ei tästä oo kauan kun lauloin lidlissä leeviä ja liiviä ''itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla'' veisua en tosin kailottanut sydämenkyllyydestä ja kitarisat vilkkuen, mutta sen verran ääneen että sen muutama muukin tais kuulla...ja sen jälkeen hilppasinkin äkkiä toiselle käytävälle korvat ja posket punasena
True dat.ei kannata laittaa panomusaa koska sitte ei kuule kun muksut paukkaa sisään kesken kaiken
Pakkohan se on huomata kun vastaantulijaa hymyilyttää, eikä se tainnut (ainakaan sillä kertaa) johtua sinisistä tuikkivista silmistäni vaan ihan niistä pikkutuhmista sanoista mitkä tupsahtelivat suustani ulos samalla kun tutkin löytyiskö Lidlissä löytyiskö sieltä sellasta siemensekoituspussia salaatin joukkoon (juu ei löytynä sitäkään)..sa sentaan hokaat tommoset jutut etta ymparisto huomioi ja kuulee ja nakee muttakun ma en todellakaan aina enka etes useimmitenkaan tota huomaa ja sitten annan menna vaan ..ipanat jos on mukana niin silta suunnalta kylla tulee kannustusta tyyliin "etsa voisitsa nyt oikeesti aiti hei olla hiljaa??!!" ...