Kauniita unikuvia *pus*Hyvää yötä ja kauniita unia murut
Sänky kutsuu jo
*puree alahuultaan...vastaa katseeseen lumoavilla silmillään...pyyhkäisee omat valuvat kiharansa tieltään...kostuttaa kielellänsä huuliaan ja kumartuu...läpsäistääkseen paukahtaen mangoilles...**katsoo alhaalta ylöspäin oikein viattomana siniset silmät suurina ja hymyilee vienosti hiuskiharat laskeutuen alaselkään saakka*
*kuulee humpsahduksen takanaan, käännähtää ympäri ja ryntää hätiin auttaak...kompuroidakseen kinttuihinsa ja liukuakseen lumihangessa suoraan kohti Ellusta kikatellakseen hervottomana lisää ja kääntyessään katsomaan kaunista tähtitaivasta toisen ihanan hupakon kanssa**huokaisee nautinnosta mangojaan ihmetellen* kuinkas ne nyt noin nöpöttävätkään *kipittää kisun perässä hiukset valtoimenaan hulmuten* Hei kisu, hei kisu oota...ooootaaaaa *kompastuu omiin jalkoihinsa ja lentää lumihankeen pörrötukka heilahtaen* no niin taas..
awwww sun kanssa toi olis just niin parasta ja hauskinta Maattais hangessa kunnes saatais paleltumia pakaroihin ja kunnon virtsikset mutt saataispahan damaget ainakin ihan tosi kivalla tavalla*kuulee humpsahduksen takanaan, käännähtää ympäri ja ryntää hätiin auttaak...kompuroidakseen kinttuihinsa ja liukuakseen lumihangessa suoraan kohti Ellusta kikatellakseen hervottomana lisää ja kääntyessään katsomaan kaunista tähtitaivasta toisen ihanan hupakon kanssa*
mietin että pitäiskö mennä jo nukkumaan kun suu on valtaosan ajasta auki enemmän kuin kiinni...siis haukottelun takia *selittää sinisimmut kirkkaina*Mikä se Ellusta niin mietityttää? Ei saa ainakaan mitkään turhan vakavat aihiot ollenkaan ...*tarjoaa olkapäätänsä ja kuuntelevaa korvaansa*
..mä oon ihan hassuna tommoseen tummaan tähtitaivaaseen...sitä on ihana kattella joko niskat kipeinä kenottaen tai sitten hangessa äksäillenawwww sun kanssa toi olis just niin parasta ja hauskinta Maattais hangessa kunnes saatais paleltumia pakaroihin ja kunnon virtsikset mutt saataispahan damaget ainakin ihan tosi kivalla tavalla
pakko se on todeta että ollaan me vaan aika lailla samiksii monessa asiassa..mä oon ihan hassuna tommoseen tummaan tähtitaivaaseen...sitä on ihana kattella joko niskat kipeinä kenottaen tai sitten hangessa äksäillen
..ja ihan sama toimii kesälläkin, kun vastassa on upean sininen kesätaivas ja ite ketturoit nurmikolla...
...ja kyöpelinvuorella nähdään kohta kaunista unta...kun pienet ja suuret ihanat noidat, nyt näin unelmoida pehmeästä lumesta voivat...Pakkanen laskee ja alkaa hiljalleen tupruttamaan lunta .
No, nyt kyllä tulee siirappia...ja kyöpelinvuorella nähdään kohta kaunista unta...kun pienet ja suuret ihanat noidat, nyt näin unelmoida pehmeästä lumesta voivat...
*heittäytyy niin hiivatin herkäksi että*