The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*katsoo alhaalta ylöspäin oikein viattomana siniset silmät suurina ja hymyilee vienosti hiuskiharat laskeutuen alaselkään saakka*:love:
*puree alahuultaan...vastaa katseeseen lumoavilla silmillään...pyyhkäisee omat valuvat kiharansa tieltään...kostuttaa kielellänsä huuliaan ja kumartuu...läpsäistääkseen paukahtaen mangoilles...*

..lälläspyy vaan sullekii!!!*kipittää karkuun kikattaen*:p
 
*huokaisee nautinnosta mangojaan ihmetellen* kuinkas ne nyt noin nöpöttävätkään *kipittää kisun perässä hiukset valtoimenaan hulmuten* Hei kisu, hei kisu oota...ooootaaaaa *kompastuu omiin jalkoihinsa ja lentää lumihankeen pörrötukka heilahtaen* no niin taas..:alien:
*kuulee humpsahduksen takanaan, käännähtää ympäri ja ryntää hätiin auttaak...kompuroidakseen kinttuihinsa ja liukuakseen lumihangessa suoraan kohti Ellusta kikatellakseen hervottomana lisää ja kääntyessään katsomaan kaunista tähtitaivasta toisen ihanan hupakon kanssa*
 
*kuulee humpsahduksen takanaan, käännähtää ympäri ja ryntää hätiin auttaak...kompuroidakseen kinttuihinsa ja liukuakseen lumihangessa suoraan kohti Ellusta kikatellakseen hervottomana lisää ja kääntyessään katsomaan kaunista tähtitaivasta toisen ihanan hupakon kanssa*
awwww sun kanssa toi olis just niin parasta ja hauskinta :love::love: Maattais hangessa kunnes saatais paleltumia pakaroihin ja kunnon virtsikset mutt saataispahan damaget ainakin ihan tosi kivalla tavalla:love::coffee::barefoot::love:
 
awwww sun kanssa toi olis just niin parasta ja hauskinta :love::love: Maattais hangessa kunnes saatais paleltumia pakaroihin ja kunnon virtsikset mutt saataispahan damaget ainakin ihan tosi kivalla tavalla:love::coffee::barefoot::love:
..mä oon ihan hassuna tommoseen tummaan tähtitaivaaseen...sitä on ihana kattella joko niskat kipeinä kenottaen tai sitten hangessa äksäillen :love:

..ja ihan sama toimii kesälläkin, kun vastassa on upean sininen kesätaivas ja ite ketturoit nurmikolla:love:...
 
..mä oon ihan hassuna tommoseen tummaan tähtitaivaaseen...sitä on ihana kattella joko niskat kipeinä kenottaen tai sitten hangessa äksäillen :love:

..ja ihan sama toimii kesälläkin, kun vastassa on upean sininen kesätaivas ja ite ketturoit nurmikolla:love:...
pakko se on todeta että ollaan me vaan aika lailla samiksii monessa asiassa:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä