Mulla on pitkät hiukset,niin on helppo itse lyhentää vähän,samoin lyhennän ja siistin miehen hiukset
Ärsyttäähän se jos ei saa leikattua sellaseksi ku haluaa tai leikkaa liikaa.Juu, niin tulee Ja nyt ärsyttää, että puuttuu sellaiset 15-20 senttiä. No, kasvaahan se takas taas. Vielä jäi lettiä sen verran, että saa hyvin ponnarin tehtyä.
En etes muista milloin oisin kampurissa käynyt ite*ufopääkkönen*...keskimmäinenkin kävi syksyllä ekaa kertaa evö hakemassa leikkauslinjaa josta saan pitää kotona huolen ...Mulla on pitkät hiukset,niin on helppo itse lyhentää vähän,samoin lyhennän ja siistin miehen hiukset
No onneksi kuontalo on kuitenki uusiutuva luonnonvara ..hetken kun jaksaa ootella vaan.Ärsyttäähän se jos ei saa leikattua sellaseksi ku haluaa tai leikkaa liikaa.
mullaki ja pisimmät kiehkurat yltää peppuvakoonMulla on pitkät hiukset,niin on helppo itse lyhentää vähän,samoin lyhennän ja siistin miehen hiukset
*halaaruttaan*Surku, ostin kalliit tumput itselleni, sellaiset sisävuorelliset. Ihanan lämpöiset. Pistin ne sitten väärän pyykin sekaan. Ei lapasia
mä muistan kun penskana köpöttelin kerrostalomme pihalla huopikkaissa ja lauloin niin että piha raikas tätäKimpoilin äsken pihamaallakin.. Oikeesti - aivan älyttömän kaunista; tähtitaivas kattona ja todella kirkas puolikuu...kenkien alla narskui niin ihanasti*huokailee*..
Jahka näytän nessuani ihmisten ilmoilla, niin pitää viedä suutarille korjuuseen noi mun ykköstalvikengät. Huopikkaat, töppöset...
Ihana..niin tein minäkin . Ja mulla oli kersana semmoset lapikkaatkin, pirun hyvät poposet- todella lämpimät.mä muistan kun penskana köpöttelin kerrostalomme pihalla huopikkaissa ja lauloin niin että piha raikas tätä
Kuule, et usko mitä,on auki toisella välilehdellä. Lapikkaat!Ihana..niin tein minäkin . Ja mulla oli kersana semmoset lapikkaatkin, pirun hyvät poposet- todella lämpimät.
Mutta arvaas mitä?! Huomenna se sataa tänne lunta...tai parempi olis kerta niin ennustivatkin eli lupasivat
mullakin oli lapikkaat ollaan niin samiksii taasIhana..niin tein minäkin . Ja mulla oli kersana semmoset lapikkaatkin, pirun hyvät poposet- todella lämpimät.
Mutta arvaas mitä?! Huomenna se sataa tänne lunta...tai parempi olis kerta niin ennustivatkin eli lupasivat
Wauuu, vois olla kyllä lämpimät!Kuule, et usko mitä,on auki toisella välilehdellä. Lapikkaat!
Aina vaan etsin lämpöisiä kenkiä, oisko nämä?
http://www.topman.fi/mallistot/topmanoutdoor/lapikas?show=116
HöhSurku, ostin kalliit tumput itselleni, sellaiset sisävuorelliset. Ihanan lämpöiset. Pistin ne sitten väärän pyykin sekaan. Ei lapasia
Mutta on niissä lämmin vuori? Pitää olla superlämmin. Tavalliset nahkakengät on sekä kuomat, molemmissa palelee.Wauuu, vois olla kyllä lämpimät!
Ja ne villasukat sinne väliin
Sasse Se yks kerta, kun raaskin ostaa itselle jotain, niin näin käy
No onneks ei oo huolta moisista. Pukki oli viisas eikä tuonu makiaa kun ihan pikkasesti ja nää mun herkkuhteen..ipanaiset pitivät huolen tyhjennyksistäSuklaakonvehdit