The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on pitkät hiukset,niin on helppo itse lyhentää vähän,samoin lyhennän ja siistin miehen hiukset :)
En etes muista milloin oisin kampurissa käynyt ite*ufopääkkönen*:notworthy:...keskimmäinenkin kävi syksyllä ekaa kertaa evö hakemassa leikkauslinjaa josta saan pitää kotona huolen :)...

Ipanoitten hiukset on menny toistaiseksi mun tyylillä ja kotiparturi- vehkeillä eikä valituksia ole tullut (y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kimpoilin äsken pihamaallakin.. Oikeesti - aivan älyttömän kaunista; tähtitaivas kattona ja todella kirkas puolikuu:love:...kenkien alla narskui niin ihanasti*huokailee*..

Jahka näytän nessuani ihmisten ilmoilla, niin pitää viedä suutarille korjuuseen noi mun ykköstalvikengät(y). Huopikkaat, töppöset:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kimpoilin äsken pihamaallakin.. Oikeesti - aivan älyttömän kaunista; tähtitaivas kattona ja todella kirkas puolikuu:love:...kenkien alla narskui niin ihanasti*huokailee*..

Jahka näytän nessuani ihmisten ilmoilla, niin pitää viedä suutarille korjuuseen noi mun ykköstalvikengät(y). Huopikkaat, töppöset:love:...
mä muistan kun penskana köpöttelin kerrostalomme pihalla huopikkaissa ja lauloin niin että piha raikas tätä
:rolleyes::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä