Niih se on hyvvee
Niih se on hyvvee
On muuten oikeesti hyvää ...voisilmällä tai mustikoilla
Nams, mä syön sitä joskus aamupalaksi.Pitäisköhä ruispuuroo kohta keitellä ruuaksi. Ei oo tullu vähään aikaa syötyä ruispuuroo
kerkisit. just olin kirjottamassa että keksi mikä vaan tekosyy sen syömiselle, mutta älä väitä että se olis hyvää.Niih se on hyvvee
No ku se on hyvvee,ainakin mun suussakerkisit. just olin kirjottamassa että keksi mikä vaan tekosyy sen syömiselle, mutta älä väitä että se olis hyvää.
Joo, ja tsadista nyt onneksi paaseekin tosi nopeesti ja helposti ilman ylimaarasia kikkailuja kulkemaan. Sain tadilta rummikubin lainaan silla ehdolla, etta tullaan poikasen kanssa viikonloppukylaan palauttamaan seNo hei, linkki tuo ja linkki vie sinne varmasti uudestaan jatkossakin , veikkaan että ottavat teidät avosylin vastaan toistekin!
Et ehkä antais maistaa, sieltä suustasi?No ku se on hyvvee,ainakin mun suussa
Nyt on jopa voisilmäkin
yläperällä on majaillut viimeajatKerropa terkkusii !
Onko muuten yhä pohjosessa vai valunut alemmas?
voisin,mut mies ehkä vastustaisi maistelua suustaEt ehkä antais maistaa, sieltä suustasi?
Jätä se sik, eiku se mies.voisin,mut mies ehkä vastustaisi maistelua suusta
En mie sitä jätäJätä se sik, eiku se mies.
Mustasukkainen lurjus.
Miks ihmeessa, eihan sen suusta kukaan oo mitaan maistelemassavoisin,mut mies ehkä vastustaisi maistelua suusta
Älä jätä!En mie sitä jätä
Se on hyvä kun sielu on löytänyt oman paikkansayläperällä on majaillut viimeajat
mullakin on aina tervaa saunaveessä ja eucalyptusta käytän kun on nuha/flunssa...niin on . tääl on tyttömäisesti säännöllisessä käytössä eucalyptys ja terva.
just eilen vonkasit mua floridaanisraeliiinportugaliin lomille kanssas ja täällä sitä vaan halutaan maistella toisten kieliä...tsot tsot...kyllä nyt saat ottaa mukaas epekin sinne floridaan ja just kun olin pakkaamassa reppua valmiiksEt ehkä antais maistaa, sieltä suustasi?